“Häftigt”

Boka i förväg
Mer information
42,27 US$*
och över
Budapest Castle District Walking Tour inklusive ...
Rankad som nr 6 av 526 saker att göra i Budapest
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Så himla fint! Rekommenderar att gå upp! Finns fik, museum och ”konsthall” dör uppe. Sjuk utsikt! Rekommenderar även STARKT att gå i labyrinten under slottet, som man hittar en bit bort.

Tack Renate B

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Värt att åka hit oavsett väder. Lätt att ta sig hit, ta buss nr 16! Vacker utsikt över hela Budapest. Vi gick aldrig någon guidad tur, gick lika bra att gå runt själv.

Tack elinthunberg
Omdömet skrevs 30 januari 2018

Då vi hade ganska fint väder, och inte så kallt, så passade vi på att ta bussen till Slottskullen. Ta buss 16 till stationen som heter Disz Ter. Här var utsikten fantastiskt fin. Vi strosade runt lite och tog en hel del bilder. Väl värt ett besök.

Tack Victoria G
Omdömet skrevs 29 januari 2018 från mobil enhet

Utsikten var väldigt fin! Vi gick bara runt utanför då det var rätt dyrt att gå in. Väldigt turistanpassat.

Tack mian77
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Absolut värt ett besök. Men mindre värt att åka kedjebanan upp, man hinner knappt kliva in förrän man går ur däruppe!
Utsikten är fin!

Tack Monica S

Resenärer som tittade på Slottskullen (Várhegy) tittade också på

Besökt Slottskullen (Várhegy)? Berätta vad du tyckte!