Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Litet sjabbigt rum med smutsig heltäckningsmatta, litet fönster med utsikt mot bakgård, ofräscht badrum med trasigt kakel och trasiga kakelfogar. Undermålig frukost. Det enda bra var att wi-fi fungerade bra.

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Eva F
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Man får känslan av ett övergivet hotell som bara väntar på döden, skitig heltäckningsmatta, sprucket golv i badrummet, de ändå som fattas är kackerlackor. Incheckningen är tidigast 15:00 så kommer ni tidigare får ni knalla runt på stan, vi kom upp till rummet 15:05 och städpersonalen gick precis in trots att dom skulle börja vid tolv tiden.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Mathias K
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Sämsta hotellet. Skitigt slitet lampor som inte funkar badrummet är under all kritik könshår på kudden bullrigt och helt oengagerad personal. Hissgolvet lossnat när som helst förresten. N 59.31360° E 18.04636°

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
1  Tack Triantafyllos P
Omdömet skrevs 4 november 2016

Tips för att välja rum: Vill du ha balkong så säg ifrån. Finns inte så många.
  • Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 1 november 2016

Bra läge mitt i nöjeskvartet med hundratals barer, pubar o restauranger runt omkring. Gångavstånd till dom flesta sevärdheter. Helt OK rum. Men frukosten var ingen höjdare. Bäst att avstå denna o ta denna på något mysigt kafe. Tex A Table i närheten.

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
1  Tack Olof M