Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Litet sjabbigt rum med smutsig heltäckningsmatta, litet fönster med utsikt mot bakgård, ofräscht badrum med trasigt kakel och trasiga kakelfogar. Undermålig frukost. Det enda bra var att wi-fi fungerade bra.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Eva F
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Man får känslan av ett övergivet hotell som bara väntar på döden, skitig heltäckningsmatta, sprucket golv i badrummet, de ändå som fattas är kackerlackor. Incheckningen är tidigast 15:00 så kommer ni tidigare får ni knalla runt på stan, vi kom upp till rummet 15:05 och städpersonalen gick precis in trots att dom skulle börja vid tolv tiden.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Mathias K
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Sämsta hotellet. Skitigt slitet lampor som inte funkar badrummet är under all kritik könshår på kudden bullrigt och helt oengagerad personal. Hissgolvet lossnat när som helst förresten. N 59.31360° E 18.04636°

Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack Triantafyllos P
Omdömet skrevs 4 november 2016

Rumstips: Vill du ha balkong så säg ifrån. Finns inte så många.
Datum för vistelsen: oktober 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 1 november 2016

Bra läge mitt i nöjeskvartet med hundratals barer, pubar o restauranger runt omkring. Gångavstånd till dom flesta sevärdheter. Helt OK rum. Men frukosten var ingen höjdare. Bäst att avstå denna o ta denna på något mysigt kafe. Tex A Table i närheten.

Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack Olof M