“Fantastiskt!!”

Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 9 april 2018 från mobil enhet

Fantastiskt på alla sätt! Servicen var utmärkt, maten utsökt, och med en av de bästa vyerna i Budapest! Bästa restaurangen vi besökt i Budapest!

Tack Stina L

Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Trevligt mindre ställe där det på sommarn finns en härlig utsikt mot slottet på andra sidan floden.
Rejäla portioner med god ungersk mat o trevlig personal.

Tack Smyge67
Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Den här restaurangen är absolut värt ett besök. Otroligt bra mat ungerska köket vällagat underbara smaker snyggt upplagt.
Servicen var till en början mycket bra.
Men då våran kypare blev avsytt till en annan otrevlig osympatisk man . Drar det ner det hela. Annars fem stjärnor nu endast fyra!!

Tack 5nicklasb
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Super god mat och service. Underbar utsikt på slottet. Plus att dom fixa plåster till sambons hällar. Högsta betyg från oss.

Tack Frank M
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger med en otrolig utsikt över floden med slottet i bakgrunden. Servicen var bra och håller god kvalité med lagom stora portioner. Restaurangen håller rimliga priser i förhållande till dess läge.

Tack Magnus S

Resenärer som tittade på Dubarry Restaurant tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Dubarry Restaurant? Berätta vad du tyckte!