“Tråkigt och oengagerat”

Napfényes Restaurant and Pastry Shop
Rankad som nr 203 av 3 588 Restauranger i Budapest
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Beställde en ”Chef’s choice”. Förrätt, huvudrätt och efterrätt. Förrätten kom in två gånger. Huvudrätten var medioker, med alldeles för mycket på tallriken och efterrätten kom aldrig. Bedrövlig service. Lämnade restaurangen stinn och på dåligt humör. Undvik det här stället.

Tack Joel K

Omdömet skrevs 17 december 2016 från mobil enhet

Efter att ha vandrat runt första dagen i Budapest och spanat vegetariska rätter, tänkte vi att det var bäst att ta hjälp av Google dag två. Det förde oss till Napfenyes, och det var så skönt att ha lite alternativ, och inte bara en rätt. Vi tog deras gulaschsoppa till förrätt, och platter for two med lite blandat som huvudrätt. Riktigt gott båda två. Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam. Det enda som var synd (för vår del), var att de inte serverar alkohol. Men med så god mat behövs inte det :)..

Tack 0Kaos
Omdömet skrevs 23 juni 2016 från mobil enhet

Mycket god mat, trevlig personal, härlig miljö i äldre stor restauranglokal med vita dukar.
Bra urval av olika rätter, helt veganskt.

1  Tack Ivo H
Omdömet skrevs 21 juni 2016 från mobil enhet

Bra personal, fina lokaler och mycket god vegansk mat. Nära centrum och broarna och så. Testa gärna napfenyes platter, billig, extremt god mat för två.

1  Tack Kevin S
Omdömet skrevs 31 oktober 2015 från mobil enhet

Lite på chans sökte vi upp restaurangen. Riktigt god mat som smakade som sina råvaror - inte någon dominerande krydda. Schysst pris och trevlig personal.

Tack johan E

Resenärer som tittade på Napfényes Restaurant and Pastry Shop tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Napfényes Restaurant and Pastry Shop? Berätta vad du tyckte!

;