“Great food”

Rankad som nr 360 av 3 684 Restauranger i Budapest
Kök: Italienskt
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 3 januari 2016 från mobil enhet

Massor av mat, trevlig personal, mycket
Mat. Husets vin var helt okej, kan rekommendera carpaccion! Boka bord för de är alltid mycket folk!

Tack Zana Q

Omdömet skrevs 17 november 2015

Hittade denna lilla trattoria på en lite avsides gata. Mycket trevlig personal som gärna berättade om menyn och gav förslag. Vi var 3 par och lunchen tog timmar & vi njöt av varenda minut!

Tack jen_olivia
Omdömet skrevs 18 oktober 2015 från mobil enhet

Väldigt god mat.. Dock lite små portioner om man är hungrig Lugn och mysig gata. Bra service och trevlig personal. Maten kom ut fort.

Tack Tommie E
Omdömet skrevs 4 juni 2015 från mobil enhet

Jättegod mat! Utmärkt service! Fick fel huvudrätt och då erbjöds jag en efterrätt - också den fantastiskt god! Trevlig mysig servering på gatan.

Rekommenderas verkligen!

Tack Kattis_A
Omdömet skrevs 22 april 2015

Restaurangen var rekommenderad till oss av hotellet och vi vart inte besvikna, vi åt pasta och den kanske inte höll den riktiga italienska "al dente" kaviteten men mycket goda smaker. service var bra, och sambon var super nöjd med utbudet och kunskapen dom hade av Grappa. Väl värt ett besök.

Tack Laura E

Resenärer som tittade på Trattoria Barca Bianca tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Trattoria Barca Bianca? Berätta vad du tyckte!