Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 130 US$/natt.

Kempinski Hotel Corvinus Budapest(Budapest)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 201 US$/natt.

Corinthia Hotel Budapest(Budapest)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 184 US$/natt.

Bo18 Hotel Superior(Budapest)
Agoda.com
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 105 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 129 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Boka nu, betala på plats
InterContinental
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 270 US$/natt.

Priceline
Omdömet skrevs 10 juni 2018

Kanonläge precis i början av gågatan och ”nära till allt”. Rum mot baksidan är tysta, ingen kul utsikt men det är viktigare med tystnaden än ganska livlig framsida. Bra Italiensk restaurang i anslutning till hotellet. Rum ok, med breda sängar, dock en aning hårda. badrum ganska små, städning ok. Frukost ok, inget speciellt men det mesta man kan önska dock hade det varit trevligt med lite mer frukt. Wifi fungerar fint och även AC. Fri safetybox som passar PC/Ipad. Hjälpsam personal och förbeställd airport transfer fungerade fint. Enda som vi inte var glada över var att det var heltäckningsmatta i hela rummet. Rekommenderas

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Skanefamilj
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Bra hotell med toppenläge och helt okej frukost. Bra städat och fräscht. Städarna kändes lite väl ivriga och poppade gärna hög musik hyffsat tidigt på morgonen. Personalen kändes lite disträ men hjälpsamma om man bad om hjälp. Inget att klaga på, som sagt bättre läge är svårt att få, ger hotell varma rekommendationer.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Daniel P
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch här, riktigt trevligt ställe som ligger strax vid sidan av shoppinggatan vilket gör att det var lite lugnare med besökare.
God mat och dryck och trevlig personal, dock fick vi vänta lite väl länge efter beställning tills dess att maten kom.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Magnus J
Omdömet skrevs 17 juli 2017

+Bra läge, mycket bra service och trevlig personal. Gott om plats i frukostmatsalen. Frukosten ok. Vi hade ett stort rum med fransk balkong. Mycket gott om utrymme. A C var bra, kylskåp och safetybox ingick.
- bara två engelskspråkiga kanaler; CNN och BBC
Då rummet var så stort var formatet på tv:n i minsta laget

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Wizz Tours
Tack Hasse O
Omdömet skrevs 8 maj 2017 från mobil enhet

Vi bodde 4 nätter. Incheckningen gjordes snabbt online så när vi kom fram fick vi nyckeln direkt. Rummet var stort och rymligt för 3 personer. Kaffe och te på rummet. Hårtork och bra produkter i badrummet. Wi-fi var gratis och fungerade utmärkt. Frukosten var god och det fanns mycket att välja på. Ända nackdelen var att det snabbt blev fullt i matsalen. Hotellet erbjöd transfer från flygplatsen och det kan verkligen rekommenderas.

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack ChriRob