Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Bra hotell med toppenläge och helt okej frukost. Bra städat och fräscht. Städarna kändes lite väl ivriga och poppade gärna hög musik hyffsat tidigt på morgonen. Personalen kändes lite disträ men hjälpsamma om man bad om hjälp. Inget att klaga på, som sagt bättre läge är svårt att få, ger hotell varma rekommendationer.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Daniel P
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch här, riktigt trevligt ställe som ligger strax vid sidan av shoppinggatan vilket gör att det var lite lugnare med besökare.
God mat och dryck och trevlig personal, dock fick vi vänta lite väl länge efter beställning tills dess att maten kom.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Magnus J
Omdömet skrevs 17 juli 2017

+Bra läge, mycket bra service och trevlig personal. Gott om plats i frukostmatsalen. Frukosten ok. Vi hade ett stort rum med fransk balkong. Mycket gott om utrymme. A C var bra, kylskåp och safetybox ingick.
- bara två engelskspråkiga kanaler; CNN och BBC
Då rummet var så stort var formatet på tv:n i minsta laget

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Wizz Tours
Tack Hasse O
Omdömet skrevs 8 maj 2017 från mobil enhet

Vi bodde 4 nätter. Incheckningen gjordes snabbt online så när vi kom fram fick vi nyckeln direkt. Rummet var stort och rymligt för 3 personer. Kaffe och te på rummet. Hårtork och bra produkter i badrummet. Wi-fi var gratis och fungerade utmärkt. Frukosten var god och det fanns mycket att välja på. Ända nackdelen var att det snabbt blev fullt i matsalen. Hotellet erbjöd transfer från flygplatsen och det kan verkligen rekommenderas.

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack ChriRob
Omdömet skrevs 5 maj 2017

Bästa läget. Bra värde för pengarna. Trevlig personal, smidig in/ut-checkning. Frukostbuffé med bra utbud.
Lite hårda sängar men tyst rum mot innergård. Bra att kunna sova med öppet fönster i en stad.
Transfer till o från flygplatsen fungerade utmärkt.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack susanne592017
Sovari_Katalin, Hotel Director på La Prima Fashion Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2017

Dear susanne592017,

Thank you so much for choosing to stay at La Prima Fashion Hotel and for taking your precious time to share this excellent review with us. I highly appreciate your very positive evaluation and high rating!

It gives me great pleasure to read that everything was to your satisfaction, including the location, breakfast, room and service. I genuinely hope your travel plans bring you back to Budapest and that you will choose our hotel again!

Warm regards,
Sóvári Katalin