“Udda spännande ställe!”

Kök: Ungerskt
Bra för: Barhäng, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Ett härligt ställe med bra mat. ENORMA portioner, överdrivet stora även om vi valde halv portion. Även en onödigt stor meny med hela 198 varmrätter! Vällagad mat och snabb service när vi väl fick ett bord.
Jordnötter serveras i hinkar/korgar runt om i restaurangen och skalen sopas ner på det halmtäckta golvet! Lokalen är en upplevelse i sig.
Gulaschsoppan är ett hett tips!

Tack Lisa K

Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe, Absolut. Men jag har svårt att minnas när jag upplevde så bedrövlig service senast. Detta bör inte uppmuntras. Gå inte dit.

Tack LottaOgenvall
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Besökt denna bar ett flertal gånger och trots arrogant personal så har miljön o maten ändå gjort att jag återkommit. Men i kväll så tog det negativa över, maten va kall, smaklös o servicen mer än usel. Att du dessutom inte kan betala med kort sänker betyget ytterligare.

Tack Ateljerista
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Har varit här tidigare och varit nöjd men inte denna gång. Pasta di mare gjord på ingredienser från burk. Uselt. Ganska fräckt ställe men servicen bara ok men som sagt maten usel denna gång. De tar endast kontanter.

Tack Magnus J
Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Pittoreskt,snabb service , trevligt . Ett “måste besök ” om man är i Budapest. Sätt ditt bomärke . .

Tack 57Titas98

Resenärer som tittade på For Sale Pub tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt For Sale Pub? Berätta vad du tyckte!