“Mycket god mat”

Rankad som nr 536 av 3 734 Restauranger i Budapest
Kök: Ungerskt
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat. Vi åt tre goda varmrätter. Drack 4 öl, 1 Sprite, 2 Unicum snaps. Kaffe och 2 desserter. Det hela landade på 13800.

Datum för besöket: april 2018
Tack fredrikh413

Omdömet skrevs 17 maj 2016

Denna restaurant hittade vi genom Tripadviser, vägg i vägg med Synaguggan Maten var god och riklig. Tre rätters för 4 personer. 1 glas vin, 2 öl och 2 flaskor kolsyrat vatten för 500 kronor. Snabb och korrekt service. Kommer tillbaka nästa gång vi åker till Budapest.
Bengt Eskilstuna

Datum för besöket: maj 2016
Tack BSolling
Gyula H, Owner på Blue Rose Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2016

Thank you very much.

Omdömet skrevs 7 april 2016

Oansenlig kan man tycka,men vi var riktigt nöjda efter besöket. Stora portioner,god mat och billigt var det också. Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Datum för besöket: mars 2016
Tack Ellinor M
Omdömet skrevs 22 april 2015 från mobil enhet

Vi var där en lördagkväll. Åt gulaschsoppa till förrätt, ruskigt gott! Kyckling till varmrätt, helt ok och kastanjepure till efterätt. Underbart gott!!
Servitören var bra och snabb och maten kom såpass snabbts så man inte hann tröttna
Klart värt ett besök!!!

Tack Nina S
Omdömet skrevs 26 mars 2014

För den som letar efter ungersk mat till riktigt bra pris, titta hit! Här får du god mat i stora mängder för en ynka peng. Inte världens vackraste ställe men helt klart värt en visit.

Datum för besöket: april 2013
    • Atmosfär
Tack Enna91

Resenärer som tittade på Blue Rose Restaurant tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Blue Rose Restaurant? Berätta vad du tyckte!