“Jättebra!”

Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt ställe! Trevlig personal som var bra på engelska, jättegod mat (!) och väldigt mysig atmosfär. Litet och hemtrevligt. Rekommenderas starkt!

Tack jutuka

Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Väldigt mysig restaurang med fantastiskt gullig personal! Bra priser och utbud av olika maträtter!!!

Tack Amanda T
Omdömet skrevs 24 maj 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger lite undanskymd, men vi lyckades få ett bord för fyra med kort varsel. Fönstren och dörrarna var öppna, och restaurangen är så liten att det kändes som att sitta utomhus (på de mest positiva sätten). Inredningen var väldigt trevlig med tecknade väggar och mjuk belysning.
Till förrätt provade vi foie gras med karamell samt soppa på kronärtskockor - allting väldigt trevlig men inte i världsklass. Huvudrätten blev gulasch och, för skojs skull, fårhjärna. Smakerna var väl utförda och vi blev mätta och nöjda. Gällande hjärnan var den lika god, men det är svårt att äta när man vet vad det är.
Ingen mäktade med efterrätt.
Rekommenderar varmt, men ha hänsyn till att menyerna ändras och man bör boka bord i förtid.

Tack Evelina G
Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

God, vällagad mat till generösa priser med en vänlig och uppmärksam service. Maträtterna ligger runt 1000-3000 HUF.

Tack Fredrik B
Omdömet skrevs 13 april 2017 från mobil enhet

Liten trevlig restaurang med väldigt god mat och trevlig personal. Rekommenderas verkligen. Ett plus för de goda vinerna

Tack Ulla-carin Ö

Resenärer som tittade på M. Restaurant tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt M. Restaurant? Berätta vad du tyckte!