“Bra mat”

Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 20 oktober 2018 från mobil enhet

En mysig restaurang med väldigt trevlig personal, jätte god och vällagad mat med bra vin och öllista.värt att besöka.

Tack Salem B

Omdömet skrevs 13 september 2018 från mobil enhet

Bra jättegod mat fint upplagt på tallriken. Bra personal. Gott vin. Mysig uteplats. Så nöjd med kvällen här!

1  Tack Lisa J
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Riktig bra service, servitören förklarade måltiderna med elegans och gav även oss rekommendationer. Vi behövde inte ropa på kyparn varje gång vi ville ha något, allt kom automatiskt i rätt tid.
Matupplevelsen var mind blowing, en riktig wow upplevelse!
Vi satt på uteserveringen som var supermysig.
Värt prisnivån! Om jag besöker Budapest igen kommer jag definitivt gå tillbaka.

1  Tack nadjeza
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Vi fick en underbar middag! Fantastiskt välsmakande mat och vin efter rekommendation av personalen. Bra och hög nivå på servicen. En restaurang vi varmt kan rekommendera och gärna går till igen.

1  Tack SvenssonL
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Åhh, så mysigt och gott ställe mitt i centrum, men ändå inte - lugnt och med otroligt god mat och förstklassig service! Vi kommer hit igen!!!

1  Tack Carina K

Resenärer som tittade på Borssó Bistro tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Borssó Bistro? Berätta vad du tyckte!