“Fantastisk pasta”
Omdöme om Trattoria Mamma

Trattoria Mamma
Rankad som nr 376 av 3 629 Restauranger i Budapest
Bra för: Större grupper, Familjer med barn, Vacker utsikt, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Har varit här tidigare och stället blir bara bättre och bättre! Åt idag en otroligt god pasta med kött och tomatsås, helt grym! Sambon åt pasta med kyckling, pesto, soltorkade tomater, oliver och pasta, högsta betyg!

Tack micke886

Omdömet skrevs 31 december 2016 från mobil enhet

Vi åt nyårsmiddag här med familjen, 3 barn 11-15 år. Lugnt behagligt ställe med god mat till rimliga priser.

Tack Magnus C
Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

Besökte restaurangen med min sambo och ytterligare ett par. Blev trevligt bemötta och visade till ett bord. Maten var smakrik och kändes som att den var gjort alla'minut. Åt svamprisotto som var mycket bra. Det som drar ner betyget är atmosfären. Hörde fläktljud från taket och belysningen kunde varit mysigare. Trevlig personal.

Tack Caroline S
Omdömet skrevs 20 februari 2016 från mobil enhet

En trevlig restaurang i centrum. Vänlig personal och mycket folk. Trevlig blandning av inhemsk befolkning och turister. Vi valde ungerska rätter och blev nöjda både med smak, tillagning och portionsstorleken. Priset ok med tanke på det centrala läget.

Tack Annizett
Omdömet skrevs 26 oktober 2015 från mobil enhet

God mat och bra service, första restaurangen vi besökte när vi kom fram. Deras pasta mer musslor var grym. Kändes lite dyrt för en lunch men maten var kanon.

Tack Ritznet

Resenärer som tittade på Trattoria Mamma tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Trattoria Mamma? Berätta vad du tyckte!