“Nöjda”

Beef Heaven by Tuning
Rankad som nr 54 av 3 629 Restauranger i Budapest
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Jag och min sambo var mycket nöjda efter besöket. God mat och trevligt med många olika ölsorter. Billigt också. 2 fina huvudrätter plus 2 stora öl samt 2 cider och nötter blev ca 500kr för båda oss. Det hittar man ej i sverige med samma kvalite.

Servitören robert får många pluspoäng. Bra service! :)

Gå hit!

1  Tack Ellinor B

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Var på detta ställe och åt lunch med min sambo sista dagen innan hemfärd mot Sverige.
En av de bättre restaurangerna vi åt på i Budapest och båda var nöjda med maten.
Min sambo åt skaldjurspastan medans jag åt deras burgare, båda var lika nöjda.
Även mycket trevlig personal som brydde sig om sina gäster.

Tack Christopher K
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Vi var här en lördagkväll.
Mysig resturang med trevlig personal. Vi blev rekommenderade att starta kvällen med ett glas mousserande vin, det var väldigt gott i och för sig men sedan åt vi bara en varsin hamburgare, drack en varsin öl och notan slutade på 19800 huf!!! ("vinet" måste varit svindyrt?? normalt sett Rekomenderar man inte något som sticker ut väldigt mycket från prislistan utan att nämna priset kan jag tycka)
Tyvärr betalde min man som inte har så bra koll på vad det rimligen borde kosta så vi betalde 20000 för detta besök.
Hamburgaren var bra och det var mycket mat men tyvärr gjorde notan mig väldigt besviken nu i efterhand när jag vet vad vi betalde.

De var väldigt intresserade av vad vi tyckte om resturangen och maten så ett tips från mig är att ni kan visa i menyn det ni rekommenderar gästen att dricka så det inte kommer som en chock i efterhand.

Tack mian77
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Jag, min sambo och våra vänner gick hit kl 17.00 på nyårsafton. Det var fullbokat och vi hade ingen reservation. Tack och lov fick vi ett bord med en liten kortare sittning (1,5tim). Det var helt klart den godaste köttbiten jag ätit. Det såg väldigt tilltalande ut och tillbehören var suveräna. Blev rekommenderad ett glas rött som också var väldigt gott! Och detta kommer från mig som inte ens tycker om rödvin i vanliga fall.
Servicen var suverän och mojiton som jag beställde var supergod!
Maten var inte billig men helt klart värt pengarna!

Tack Emelie L
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Bra köttställe! Trevlig personal. Micro bryggeri! Kan verkligen rekommendera denna restaurangen starkt!

Tack Peter M

Resenärer som tittade på Beef Heaven by Tuning tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Beef Heaven by Tuning? Berätta vad du tyckte!