Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (934)
Filtrera omdömen
934 resultat
Medlemsbetyg
444
331
99
35
25
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
444
331
99
35
25
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
510 av 934 omdömen
Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Helt otroligt så mycket fel det var på vår vistelse där, Började med att det inte var någon som hämtade oss på flygplatsen, trots att det var avtalat så, när vi kommer till hotellet så hittar dom inte oss,men jag stod på mig,och efter mycket om och men, så hittar dom bokningen som blev ett enkelrum! Fel naturligtvis då fick dom ändra till ett dubbelrum , Sedan kom nästa chock dom vill ha, depositionsavgift för sex dygn!
Vi protesterade och sa att det var fel! Men dom gav sig inte, så vi får lägga ut 6500 kronor på en gång, som ochså var en fel summa vi skulle ha betalt 2700 kronor, hjälpte inte att bråka, dom gav sig inte, trots att vi hade rätt!
Och nu ca 4 månader efter vistelsen så får vi påminnelse om att vi ska betala mer?! Helt sjukt.
Detta hotell avråder jag på det bestämdasste att inte besöka, samt att inget bjuder dom på!
Otroligt snåla och tråkig personal Alla carte restaurangen var som att sättas, in i en katakomb, så tyst och tråkigt! Allt var dyrt.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack joker1951
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
PollakEniko, Front Office Manager på Aquaworld Resort Budapest, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2017
Google-översättning

Dear joker1951,

Thank you for taking time to tell us about your experience at Aquaworld Resort Budapest. I am sorry that your experience did not meet with your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

I am really sorry that you not satisfied with your transportation from the airport. We always encourage our guest to use our trusted transport system making sure you do not get any disappointment. As you mentioned you felt overcharged for the guarantee fees we have to follow the hotel policy rules to ask guarantee every each of guest staying with us for your convenience you do not have to carry with you all the time with our facilities you can charge the all service to your room account as if it is more convenient for you. If you do not use all your credit, of course we refund this amount on your account.

We are sorry we do not meet with your expectations this time. Our management continuously working towards implementing new paying system and filling methods to make our guest paying easier and more comfortable.

We sincerest apologies once again for your experience. Our guest is a number one priority for us. I can assure you that we will do the necessary steps to avoid this inconveniences in the future.

Kind Regards,

Enikő Pollák

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 juni 2016 från mobil enhet

Trevligt familjehotell med flera boendealternativ. Vi hade ett rymligt rum i lägenhetsdelen med separat sovrum och bäddsoffa i kombinerat vardagsrum med liten kökshörna. Inträde till SPA ingår, dock inte till vattenlandet. Bra och generös frukostbuffé med det mesta man kan önska. Enda minus är avståndet till centrum, men lokaltrafiken fungerar perfekt och är mycket prisvärd.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Stina L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
PollakEniko, Front Office Manager på Aquaworld Resort Budapest, svarade på det här omdömetSvarade 8 juli 2016
Google-översättning

Dear Stina L,

I appreciate your generous feedback. I am glad that you enjoyed every aspect your stay with us recently.

I’m really glad to read that you tried our restaurant and you were satisfied with the food and also the service. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

As you mentioned our hotel is located at the 4th district of Budapest, little bit far from the center, but the hotel provide a free shuttle bus service 4 times a day to the center and back, and also there is a possibility to use the public transport our taxi.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Kind regards,

Enikő Pollák

Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 juni 2016 från mobil enhet

Fint familjehotell med bra frukostbuffé!
Rummet vi hade (tvårumslägenhet) hade det mesta: minibar, mikro, plattTV, fint badrum med badkar, generös altan.
Sköna sängar och bra luftkonditionering.
Förvisso ligger det en bit från Budapest centrum, men de kör gratisbuss 4ggr/dag, dessutom fungerar kommunala medlen (buss, spårvagn och tunnelbana) ypperligt och billigt!
Närheten av Aquaworlds äventyrsbad är ett stort plus!

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Pierre L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
PollakEniko, Front Office Manager på Aquaworld Resort Budapest, svarade på det här omdömetSvarade 8 juli 2016
Google-översättning

Dear Pierre L,

We very much appreciate your comments regarding your stay at Aquaworld Resort Budapest It is always a pleasure to receive positive feedback.

Let me express our thankfulness about your positive words of the condition of our rooms. We have passed your comments to the managers on this department and I’m sure they will use it in the future

But what made me really happy that you mentioned the free shuttle bus service, this is the best way to get to centre (Heroe’s Square) which is direct connenction the sightseeingtour buses.

We do hope that we will have the pleasure of welcoming you once again.

Kind regards,

Enikő Pollák

Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 november 2015

Vi bodde på Aquaworld Resort Budapest i en natt för att testa på det inför kommande resor till Budapest. Det vi kan konstatera är:

-Aquaworld (Badlandet) ingår inte i hotellpriset vilket framgår dåligt!
-Barn under 140 cm får inte åka i vattenrutschkanaorna (fans två mindre för de som är 130 cm). Vår dotter var jättebesviken och ville "aldrig" åka till Aquaworl mer.
-Utcheckning kl 10.00, sedan var vi tvungen att betala för att vara kvar i spaavdelningen som ingår i hotelpriset. Kan kännas något snålt då vi på alla andra hotell i världen som vi varit på fått nyttja faciliterna efter vi checkat ut och till exempel väntat på flyget.
-Vi som inte ville köpa till frukostbuffen, kunde inte köpa något övrigt att äta på Spa-avdelningen eller övriga hotelelt förrän efter kl 11.00.
-Rumet var dock helt okej och det ingår budrock.

För vem rekomenderar jag detta hotell till?

Ingen!

  • Bodde här: november 2015, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Tack Magnus K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
PollakEniko, Front Office Manager på Aquaworld Resort Budapest, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2015
Google-översättning

Dear Magnus K,

I would like to thank you for taking the time to write and share your comments with us on TripAdvisor.

I am extremely sorry that we were not able to meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any of your inconveniences you had to experience during your stay at our Hotel.

It is true; our check out time is at 10 o’clock. In case of having a full house in the Hotel, our guests should leave their room by this time. However we can offer to our customers to use the Aquaworld with 50% discount after checking out of the room. Then we can of course store our guests’ bags in the luggage room for free of charge.

Please note that you can book the hotel room on our website either the entry of the Aquaworld included or excluded. However the use of the Oriental Spa is included for everybody who stays with us.

The feedback that we received from you is very important to us as it provides us the opportunity to improve the service we deliver.

I sincerely hope that you will visit us again and we can restore your faith in our hotel.

Best wishes,

Enikő Pollák

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 november 2015

Fräscht och trevligt hotell i utkanten av staden.
Bra med gratis tranferbuss till staden.
Barnen hade det jättekul och även vi föräldrar.
Maten på hotellet höll inte så hög klass men vi blev mätta.
Prisvärt.

  • Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Tack peterhA2284AY
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
PollakEniko, Front Office Manager på Aquaworld Resort Budapest, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2015
Google-översättning

Dear peterhA2284AY,

Thank you for writing your kind words following your recent stay with us at Aquaworld Resort Budapest Hotel.

I was happy to read that you had a great time with your family at our Resort. I do hope that we can welcome you back in our Hotel in the future again.

Kind regards,

Enikő Pollák

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen