“Värt att se”

Rankad som nr 632 av 3 678 Restauranger i Budapest
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Gellért Hill
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi knallade upp för alla trappor, vilket tog sin tid. Men kul grej! Häftig utsikt. Vi gick i tanken om att kunna äta på restaurangen högst upp, men de va stängt! Likaså bunker museumet från -44.. Besvikelse!
Va ett par stånd där uppe med lite tavlor, nån grill & lite små plock.

Tack Renate B

Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Och sedan ett par år sedan. Stor besvikelse när vi inte hittade den. Fick tips istället att besöka närmsta restaurang längs bilvägen och den kan jag verkligen rekommemdera! Bra mat och fin utsikt.

Tack Karin D
Omdömet skrevs 25 augusti 2013

En av de bästa stenugnsbakade pizzor vi ätit. Otroligt vacker utsikt över Budapest särskilt kvällstid. Rekommenderas varmt en vår- eller sommarkväll i Budapest.

Tack FamiljD
Omdömet skrevs 4 maj 2013

Vi åt en trerätters lunch, soppa, kycklingfilé med potatismos och strudel med kaffe. Allt vackert upplagt och serverad av vänliga servitörer i en historisk miljö. Valuta för pengarna!

Tack Jean-Erik B
Omdömet skrevs 7 augusti 2012

Åt lunch (Gulaschsoppa) här som ingick i en busstur.
Soppan var bra så vi beställde även efterrätt som var jättegod. Hit kan man nog gå för att äta riktig mat.
Lokalen och utsikten är magnifik.

• Atmosfär
Tack Lars A

Resenärer som tittade på Citadella tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Citadella? Berätta vad du tyckte!