“Trevlig och ”lagom””

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs november 12 2017 från mobil enhet

En trevlig italiensk restaurang med god pasta och fina pizzor med smak av Italien. Snabb service och bra personal. Mindre utbud av ölsorter tyvärr.

Tack Morgan E

Omdömet skrevs augusti 1 2017

Kom till Budapest på kvällen och Venezia var den första restaurangen vi hittade. Maten var så pass bra att vi kom tillbaka sista kvällen. Carbonara nästan som hemlagad, pizzan var kanon frun var supernöjd med både lax och kalkon. Servicen var fantastisk första kvällen, andra kvällen var den bra. Kan bero på att det var fullsatt. Väl värd ett besök!

Tack lanyxan
Omdömet skrevs april 29 2017 från mobil enhet

Mysig restaurang med trevlig personal. Åt en sen lunch/tidigt middag, Delade på en pizza till förrätt, supergod. Tog pasta (Svart Skaldjurspasta) till huvudrätt som också var perfekt tillagad.

2  Tack Veronica B
Omdömet skrevs april 26 2017 från mobil enhet

Var där med tjejen sista dagen i Budapest.
Mysig resturang med bra service och bra priser.
Börja med att dela på en pizza till förrätt.
Från en pizza älskares perspektiv så var den grym!
Åt sedan en pasta rätt som också höll måttet. Väl värt ett besök!

1  Tack Kristoffer D
Omdömet skrevs januari 11 2017 från mobil enhet

Tog en pizza här under min resa till Budapest och det var bland det godaste pizzorna jag ätit. Skönt ställe med bra mat, inget att klaga på!

Tack Andreas F

Resenärer som tittade på Trattoria Venezia tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Trattoria Venezia? Berätta vad du tyckte!