“Sådär”

Rankad som nr 583 av 3 610 Restauranger i Budapest
Område: Distrikt V/Innerstaden
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Sällskap på 11 personer som hade lite blandade upplevelser. Maten var generellt ok, men inte mer. Priset var högt i förhållande till kvalitet. Personal ok, läget bra vid gågatan. Pizza ok, Diavolon var dock inte alls stark.

Tack Patrik Q
VendettaManagment, Vezető på Vendetta - Pasta e Basta, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Thank you very much. We really appreciate your kindness and review. We hope to see you back soon! :)

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Sista kvällen på vår resa hamnade vi här. En god Calzone och en flaska rött ungerskt rödvin. Får man hjälp finns det riktigt bra viner i Ungern. Trevligt o mysigt ställe. Kommer åter

Tack theuglyone1
VendettaManagment, Vezető på Vendetta - Pasta e Basta, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2018

Omdömet skrevs 30 januari 2018

Denna restaurang var väldigt mysig. Jag åt en supergod pizza som heter Prosciutto Crudo. Vinet vi köpte var också väldigt bra. Villany Merlot. Väl värt att testa. Personalen var trevlig, och allt var bara bra. Vi kommer tillbaka.

Tack Victoria G
VendettaManagment, Vezető på Vendetta - Pasta e Basta, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2018

Omdömet skrevs 28 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket dålig kvalité på maten. Vi var fyra personer som åt fyra olika rätter. Alla var
En besvikelse. Servicen var däremot bra och det är endast dom som gör att helheten blir 3.
Välj inte denna restaurang om du är i Ungern och vill äta gott och italienskt.

Tack 5nicklasb
Balázs F, Vezető på Vendetta - Pasta e Basta, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2017

Apologize about any inconvenience.

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Åt här sista dagen under vår vistelse i budapest. Ingenting att klaga på, bra och snabb service, supergod mat och gott vin! Bra läge mitt på shoppingatan.

Tack ellinoreeeli
Svar från företaget:Svarade 5 oktober 2017

Resenärer som tittade på Vendetta - Pasta e Basta tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Vendetta - Pasta e Basta? Berätta vad du tyckte!