“Pizza middag”

Rankad som nr 601 av 3 629 Restauranger i Budapest
Område: Distrikt V/Innerstaden
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Service inriktad personal som fotograferade hela sällskapet. Jag åt en jättegod pizza Diavola som det var lite fart i.

Tack G b
Svar från företaget:Svarade 6 juni 2017

Thank you very much. We really appreciate your kindness and review. We hope to see you back soon! :)

Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Dyraste stället vi lyckades hitta faktiskt. God pizza. Hade en stor projektor som kunde se en fotbollsmatch på, vilket vi var ute efter. Men inget ställe man har råd o spendera en hel kväll på.

Tack Saros_sos
Svar från företaget:Svarade 4 juni 2017

Thank you the review.

Omdömet skrevs 25 mars 2017

Vi åt en underbar spenatrisotto med kyckling. Jättebilligt 28 euro för två personer.
Personalen fantastisk . Trevlig uteservering mot köpgalnare.Kan verkligen Rekomenderas

Tack 36las
Svar från företaget:Svarade 26 mars 2017

Omdömet skrevs 29 januari 2017

5 personer i personalen som bara står och hänger runt baren! Riktigt illa! Maten smakade helt okej men det var alldeles för dyrt för att vara Hungern.

Tack ArneGausel
Svar från företaget:Svarade 31 januari 2017

We apologise about the inconvience, and hope we can see you soon back for a better experience.

Omdömet skrevs 3 januari 2017

Fantastisk mat i riktig världsklass! Kan starkt rekomendera lassagnen. Snabb service och trevlig personal. Helt klart värt ett besök om du är i budapest och vill äta god mat

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack 309oscar
Svar från företaget:Svarade 5 januari 2017

Resenärer som tittade på Vendetta - Pasta e Basta tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Vendetta - Pasta e Basta? Berätta vad du tyckte!