“Mycket god mat och tevligt bemötande ”

Bottega di Brontolo Ristorante Italiano
Rankad som nr 55 av 3 610 Restauranger i Budapest
Område: Distrikt V/Innerstaden
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Den här restaurangen får ni inte missa! Servicen var perfekt och maten fantastisk! Lugn och avspänd miljö. Vi åt pasta som tillagades vid bordet och lammracks som var helt perfekta! Glöm dock inte att boka bord! Stället är populärt.

Tack asasam

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Efter elva besök i vackra Budapest har vi hittat Budapest bästa Italienska resturang. Fantastisk service, otroligt god mat, trevlig personal. Bra pris. Rekommenderar alla ett besök. Vi ses igen i Mars 2019. / Helena och Hans Sweden

Tack ha49ns
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Vilket ställe, får högsta betyg! Både på maten och servicen... Kunnig och charmig personal... Kul att dom "lagar" viss mat ute vid borden bland gästerna... Bästa tiramisu ever!!!! Kommer rekommendera denna resturang till mina vänner och kommer gärna tillbaka ...

Tack Catrin B
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Super trevlig restaurang med bra mat och trevlig service. Kunnig och hjälpsam servitör, det erbjöd 2 rätter som tillagades direkt vid bordet. Mysig miljö. Beställde ostbrickan till förrätt, bland dom godaste Oliver jag ätit. Beställde spaghetti med seafood till huvudrätt, perfekt tillagad pasta med olika skaldjur.

Tack Camilla B
Omdömet skrevs 22 december 2017

Liten trevlig italienare på en bakgata. Mycket bra service och kunnig hovmästare. Maten var god och priset är lågt som allt annat i Budapest.

Tack Adrian T

Resenärer som tittade på Bottega di Brontolo Ristorante Italiano tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Bottega di Brontolo Ristorante Italiano? Berätta vad du tyckte!