“Sen middag”

Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Första besöket på en restaruang i Budapest blev paprika. Detta stället hade vi hittat innan vi åkte hit på tripadvisor, och vi blev inte besvikna.
God mycket och billig mat och dryck för två personer kostade 300 kronor inkl dricks. Bra och trevlig personal, mysigt ställe, kommer att besöka detta stället igen. Kan varmt rekomendera

1  Tack tobbewendel

Omdömet skrevs 10 april 2018 från mobil enhet

Fick vänta en liten stund eftersom vi inte hade bokat så tipset är att boka bord, både lunch och middag. Stora goda portioner till bra priser.

1  Tack Lars-Erik E
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Vi hade inte bokat på förhand men bord ordnades åt oss och paret som kom in tillika. Vi valde husets specialitet för två som hade olika kött biffar. Jag hade hoppats på lite starkare kryddor men kanske ungerska köket inte använder chili utan bara vanlig paprika. Servicen var bra alla talade engelska och hade bra humor. Trevligt ställe som jag rekommenderar att prova på, men boka bord på förhand.

1  Tack Tony S
Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Vi hade varit på Széchenyi badet och ville äta något som låg nära. Kollade på TripAdvisor och hitta denna pärla! Man ska helst boka bord innan men vi hade väldig tur som dök upp innan 18 och fick bord.
Personalen var väldigt trevliga (med inslag av sarkastisk dryghet) inredningen känns väldigt ungersk och maten var fantastisk!!
Helt klart värt ett besök när man är i Budapest!

1  Tack Bea J
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Har varit en stamkund här förut men inte längre efter sista besöket,
maten var fantasilöst serverad och vi fick inte exakt det vi beställt.
Det saknades kött i beställningen och vi fick bara en halv liter av husets vin men fick senare se att dom tagit betalt för en liter.

Tack Starbapappa

Resenärer som tittade på Paprika tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Paprika? Berätta vad du tyckte!