“Klart värt ett besök!”

Boka i förväg
Mer information
155,23 US$*
och över
Slovenien på en dag: liten gruppresa till sjö ...
Rankad som nr 2 av 13 saker att göra i Postojna
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för större barn
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Spännande upplevelse med familjen. Häftigt att åka tåg in i grottan. Att det ingick guide överraskade oss.

Tack Joakim R

Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Kan verkligen rekommenderas. Hade sett reklam om denna grotta vid våran vistelse i Kroatien, å bestämde att vi skulle göra ett besök här på vägen hem, mycket uppskattat av barnen, kul att först åka ner i ett lite tåg var av sedan det blir en liten guidad promenad runt i grottan

2  Tack Johan E
Omdömet skrevs 11 oktober 2017

Detta är nog den finaste grottan jag har varit inne i och det har blivit några stycken genom åren. Tog tåget in i grottan, det går snabbast så. Många fina stalagmiter och stalaktiter fanns att beskåda. Dyrt men väl värt pengarna. Ett besök här kan VERKLIGEN REKOMMENDERAS.

1  Tack 418johnnyd
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Efter en lång väntan på att få gå in kunde vi hoppa på tåget som tog oss långt in i grottsystemet. Ca 10-15 minuter i ett litet gulligt tåg. Dock väldigt mycket folk...
Guiden har kunnat gjort det bättre däremot. Långdragen grupp och svårt att ta sig förbi gjorde att man missade en del.

1  Tack Annfri0
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Den här grottan är en av de finaste jag varit i. (Tips, om ni åker dit. Betala xtra för att ta tåget in i grottan. Man behöver gå ca. 1-1.30 timme men det är verkligen värt det.) De har en grotta med "blinda" djur som de har hittat inne i grottan. Riktigt häftigt.

Tack The K

Resenärer som tittade på Postojna Caves tittade också på

Postojna, Inner Carniola Region
Divaca, Slovenska regionen Littoral

Postojna, Inner Carniola Region
Ljubljana, Upper Carniola Region

Besökt Postojna Caves? Berätta vad du tyckte!