Öppet i dag: 10:00 - 15:00

från 156,07 US$
från 83,24 US$
från 85,55 US$
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Var idag på utflykt till Postojna grottorna, och blev väldigt imponerad. Efter en tågresa på 20 minuter in i grottan väntar en guide för att berätta om grottans historia, och visa det mest sevärda. Hela turen tar ca 2 timmar, och här är 10 grader så glöm ej långärmat. Missa ej Predjamski grad, det största slottet i världen som är inbyggt i ett berg

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Kosirjeva
Omdömet skrevs 20 november 2016

Välordnat, vackert och oerhört fascinerande.
Det måste vara helt fantastiskt med en konsert eller dylikt där inne.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack Patrik V
Omdömet skrevs 11 november 2016

Är du i Slovenien bör du pricka in detta utflyktsmål. Inträdet är relativt dyrt, men samtidigt var det en rejäl tur i underjorden och väl värt att se. Man åker en lång resa med tåg i grottorna och tar sedan en lång promenad i underjorden med en guide. (Engelsktalande guide fanns). Runt besöksmålet finns restaurang och café och sedvanliga souvenirbutiker. Vi tog oss till grottorna med buss från Ljubljana vilket tog ungefär en timme.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack 690ewas
Omdömet skrevs 26 september 2016

En otroligt spännande tågresa ner i underjorden, och sen en promenad i ett helt nytt landskap. Guiden berättar på ett klart och intressant sätt om de olika formationerna som finns i grottan. Svalt, så ta gärna på en tröja.

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack Ingela T
Omdömet skrevs 24 augusti 2016

Jättekul att åka tåg i grottorna. Varma kläder och bra skor rekommenderas, man promenerar ca 1,5 km för att sedan åka ut med tåget igen.

Datum för upplevelsen: augusti 2016
1  Tack Hinan1