“Mycket gott !!!”
Omdöme om Pop's Place

Pop's Place
Rankad som nr 10 av 628 Restauranger i Ljubljana
Omdömet skrevs augusti 2 2017 från mobil enhet

Vi år Ribbs o 2 st burgare.
Allt var jätte gott. Ölen var super. Servicen fantastisk. Ett mycket bra ställe helt enkelt !!!

Tack Malinski71

Omdömet skrevs juli 27 2017 från mobil enhet

Toppen restaurang! Jättegoda hamburgare som var mycket vällagade. Trevlig personal och stället ligger precis vid vattnet som allt annat. Rekommenderas starkt!

Tack Per H
Omdömet skrevs juli 20 2017 från mobil enhet

Beställde en hamburgare och lökringar. Allt var jättegott förutom att lökringarna var lite för flötiga för min smak så efter 3-4 stycken var man nöjd. Beställde också en bricka med 4 olika öl som var jättegoda.
Bra priser.

Tack Oskar K
Omdömet skrevs juli 10 2016

Var här på middag nyss och blev imponerad av både hamburgarna som man vågade servera medium rare och de grymma pommes frites som man smaksatte med olika kryddor och ost!?! The Boss burgaren serverades med både tryffelolja och blåmögelost samt ett brioche bröd vilket bildade en fin kombination med hantverksöl från regionen min favorit blev The Grim Reaper från Reservoir Dogs brewery.

Tack skylt
Pops_Ljubljana, General Manager på Pop's Place, svarade på det här omdömetSvarade juli 12 2016

Hi Skylt!

Tak!

Regards,

Greg, GM

Omdömet skrevs juni 11 2016 från mobil enhet

Goda burgare, kan omöjligt vara Ljubljanas bästa restaurang men trevligt o lättillgängligt hamburgerställe vid floden mitt i city, bra att stanna till på för enklare middag el lunch.

1  Tack Mia A

Resenärer som tittade på Pop's Place tittade också på

Ljubljana, Upper Carniola Region

Besökt Pop's Place? Berätta vad du tyckte!