“Trevligt ställe”
Omdöme om Robba

Robba
Rankad som nr 23 av 659 Restauranger i Ljubljana
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Personalen var mycket trevlig och pratade utmärkt Engelska.
Biffen var klockren och mycket god.
Vesl rätten med svamp och pure kunde varit varmare.
Burgarna som barnen åt skulle vara medium men det var snarare eell done.
Choklad fondanten var jätte god.

Tack Malinski71

Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Jag beställde hamburgare well done. Fick istället en medium och skickade därmed tillbaka den. Efter en stund kom den ursprungliga hamburgare in igen, dock hade den blivit körd i microvågsugn för att bli well done ( alltså var brödet helt torrt nu). Hamburgaren var fortfarande inte genomstekt så jag skickade tillbaka den och sa att jag inte ville ha min mat helt enkelt. Fick ingen kompensation, dom bjöd inte ens på den cola jag beställt till min burgare.

Tack Anna O
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Efter att ha väntat på ett bord några minuter beställde vi kalvkind till huvudrätt. Väldigt gott och till det drack vi en ljus än. Även desserterna smakade myckey bra. Väl värt ett besök och proffsig persona.

Tack Håkan E
Omdömet skrevs 30 augusti 2016 från mobil enhet

Vi kollade på tripadvisor innan vi skulle ut och äta och vi blev inte besvikna.
Vi blev mycket fint bemötta och serverades varsin huvudrätt och varsin förrätt. Min huvudrätt var absolut topp 10 av allt jag ätit någonsin. Det var anka med slovensk pasta.
Priset var väldigt bra för den klassen maten höll.
Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Robba!

Tack Gabriella P
Omdömet skrevs 11 juni 2016 från mobil enhet

På gågatan mitt i Gamla stan. Bra och billig mat, en del slovensk. Åt bra pasta m anka och bra gnocchi. Som överallt mycket billigt, trevlig service.

Tack Mia A

Resenärer som tittade på Robba tittade också på

Ljubljana, Upper Carniola Region

Besökt Robba? Berätta vad du tyckte!