“Middag i goda vänners lag”
Omdöme om Gostilna As

Gostilna As
Rankad som nr 46 av 659 Restauranger i Ljubljana
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 16 maj 2017

Vi var åtta seniorer,som via TripAdvisor hittat hit. Det är en stor restaurang i absolut centrala Ljubljana med en äldre och en modernare del. I den sistnämnda,rör sig "the beautiful people"och en DJ underhåller. Till vår besvikelse,hade man valt att sätta oss i den andra delen,dvs med valv och lite unken doft. Personalen var initialt reserverad(kanske för att de noterade vår besvikelse),men allt kom att bli perfekt. Vi startade med Dry Martini.
Hälften av oss valde fisk som var fin och andra hälften rumpsteak(picanha)med okra,
som var läcker. Innan dess tog vi dels en förrätt med gamba/tonfisk och dels carpaccio.
Vi valde goda viner och avrundade med strawberry cake/mousse au chocolat och espresso med avec. 100€/pers.

1  Tack Peter D

Omdömet skrevs 1 oktober 2016 från mobil enhet

En restaurang med olika avdelningar. Vi fick bord i restaurangdelen med valv och vita dukar. Några åt fiskmenyn och några köttmenyn - alla väldigt nöjda. Strawberrycake till dessert, supergott.
Gott, trevligt, prisvärt.

1  Tack Kinapi
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Generellt var maten bra. Den enda rätten som inte var bra var en variant på misosoppa de hade. Drycken de rekommenderade var bra. Bra service vid vårt bord. Det enda som störde lite var att personalen upplevdes stressade. De sprang omkring så miljön blev inte avslappnad. Men ändå en restaurang värd att besöka.

Tack Catarina1973
Omdömet skrevs 11 juni 2016

God fyrarätters middag till ett hyfsat pris. Hade en härlig kväll med mina arbetskamrater på studieresa.

Tack barbro888
Omdömet skrevs 10 september 2014

Jag bokade in denna restaurang efter att ha läst om den inne på TripAdvisor. Min lilla son döpte sig i somras och vi ville ha god service, hög kvalité på maten och fin stämning.

Restaurangen levde definitivt upp till mina förväntningar. Det ska tilläggas att jag själv ägt en restaurang och har höga krav.

Jag har läst att det tar lite tid att få in maten av andra gäster, så var det i vårt fall med MEN det är få restauranger som kan blanda ihop en så bra sangria som Gostilna As, har så lyhörd och serviceinriktad personal samt levererar en så bra stämning som denna restaurang så det spelade faktiskt ingen större roll. Bra mat tar tid att tillaga, så enkelt är det.

Ps: Glöm inte att beställa dessert, restaurangens absoluta styrka.

Rekommenderas starkt!

• Atmosfär
1  Tack Gabriel V

Resenärer som tittade på Gostilna As tittade också på

Ljubljana, Upper Carniola Region

Besökt Gostilna As? Berätta vad du tyckte!