“Klassisk mat och god service”
Omdöme om Julija

Julija
Rankad som nr 20 av 651 Restauranger i Ljubljana
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Familjer med barn, Affärsmöten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Genuin, vällagad mat som serverades av väldigt service-minded personal. Snyggt stek kött och snabb korrigering (och fin kompensation!) och beklagande när en rätt blev fel. Rekommenderas!

Tack ljubbejulle

Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Var där i kväll. God mat, alla blev nöjda. Det kunde dock varit ännu bättre. Känns dom de höjt priserna för att de kan med tanke på att grannkrogen är en av de dyraste i staden. Läget är bra på mycket trevlig gata. Mycket trevlig personal.

Tack Mikael P
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Vi åt två olika kötträtter med tryffel. Båda var mycket nöjda! Kalvfilen något för stekt dock, biffen var perfekt! Tryffelsåsen till biff Julija var fantastisk! Bra tillagat och de snålar inte med tryffeln vilket var helt magiskt! Också fantastiskt gott potatismos! Och supergott slovenskt vin till! Bästa maten på vår resa i Ljubljana.

Tack Sandra E
Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

Perfekt tillagad sea bass och medium rare oxfilé med slungad potatismos och tillbehör. Trevlig personal, snabb service med blick för om man vill något.

Tack KStralis
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

En av två rätter var klart bra dock var den risotto vi beställde inte godkänd. Ingen sälta. Mysig miljö men personalen var väldigt stressade.

1  Tack Catarina1973

Resenärer som tittade på Julija tittade också på

Ljubljana, Upper Carniola Region

Besökt Julija? Berätta vad du tyckte!