Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 172 US$/natt.

Hotel Meksiko(Ljubljana)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 161 US$/natt.

Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 140 US$/natt.

• Bar/lounge
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 222 US$/natt.

Central Hotel(Ljubljana)
Orbitz.com
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 122 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 148 US$/natt.

• Fri parkering
Omdömet skrevs 10 oktober 2016

Toppen hotel, otroligt snyggt och rent, mycket sköna sängar, fräscht badrum, mycket bra service, mycket bra frukost och parkering utanför hotellet. Rekommenderas starkt om man har vägarna förbi Ljubljana. Vi bodde i ett rum mot gården som dock var i minsta laget.

Tips för att välja rum: Rummen mot gården är små
  • Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack LarsH2
Omdömet skrevs 3 augusti 2016

Ett lite mindre hotell som på grund av sin storlek känns mycket personligt och trevligt. Det är mysigt, fräscht, bekvämt och ligger precis vid gränsen mellan gamla och nya delarna av Ljubljana. Bara några minuters gång till gamla stan med mycket vackert att se, äta och dricka gott samt med utsikt över Ljubljana slott. Rummen är bra storlek, rena, moderna och mycket bekväma. Ett trevligt plus är att minibaren är gratis.

Personalen är helt underbar. De gör verkligen allt för att man som gäst ska trivas. Detta gäller såväl personalen i receptionen som städet och restaurangen. Servicen är på toppnivå. Maten och frukosten är mycket god.

Jag skulle utan tvekan bo här igen!

• Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack EmmaS1832
Omdömet skrevs 10 juli 2016 från mobil enhet

Mycket modernt och fint hotell, med gångavstånd ner till restaurangerna nere vid floden. Stora och fina rum, mycket bra frukost, hjälpsam personal, parkering precis intill hotellet och ett litet men ok gym nere i källaren. Vi trivdes verkligen här!

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack 1976B
Omdömet skrevs 14 maj 2016

Ett riktigt höjdarhotell ur alla perspektiv. Kanske det bästa vi bott på någonsin. Personalen var mycket duktig och hjälpsam. Restaurangen hade mycket god mat och frukosten var fräsch och innehöll allt man kunde önska sig.

• Bodde här: maj 2016, reste med familjen
Tack Ulbertsson
Omdömet skrevs 25 juni 2015

Ett centralt beläget hotell med väldigt bra service. Bekväma och välutrustade, rymliga rum utan störande ljud. Mycket god och fräsch frukost . Framför allt gjorde personalens vänlighet och hjälpsamhet vistelsen extra trivsam.

• Bodde här: juni 2015, reste i arbetet
Tack swedishfamily95