Omdömet skrevs 3 augusti 2016

Ett lite mindre hotell som på grund av sin storlek känns mycket personligt och trevligt. Det är mysigt, fräscht, bekvämt och ligger precis vid gränsen mellan gamla och nya delarna av Ljubljana. Bara några minuters gång till gamla stan med mycket vackert att se, äta och dricka gott samt med utsikt över Ljubljana slott. Rummen är bra storlek, rena, moderna och mycket bekväma. Ett trevligt plus är att minibaren är gratis.

Personalen är helt underbar. De gör verkligen allt för att man som gäst ska trivas. Detta gäller såväl personalen i receptionen som städet och restaurangen. Servicen är på toppnivå. Maten och frukosten är mycket god.

Jag skulle utan tvekan bo här igen!

• Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack EmmaS1832
Omdömet skrevs 10 juli 2016 från mobil enhet

Mycket modernt och fint hotell, med gångavstånd ner till restaurangerna nere vid floden. Stora och fina rum, mycket bra frukost, hjälpsam personal, parkering precis intill hotellet och ett litet men ok gym nere i källaren. Vi trivdes verkligen här!

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack 1976B
Omdömet skrevs 14 maj 2016

Ett riktigt höjdarhotell ur alla perspektiv. Kanske det bästa vi bott på någonsin. Personalen var mycket duktig och hjälpsam. Restaurangen hade mycket god mat och frukosten var fräsch och innehöll allt man kunde önska sig.

• Bodde här: maj 2016, reste med familjen
Tack Ulbertsson
Omdömet skrevs 25 juni 2015

Ett centralt beläget hotell med väldigt bra service. Bekväma och välutrustade, rymliga rum utan störande ljud. Mycket god och fräsch frukost . Framför allt gjorde personalens vänlighet och hjälpsamhet vistelsen extra trivsam.

• Bodde här: juni 2015, reste i arbetet
Tack swedishfamily95
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 2 september 2011

Den nyaste fastigheten på Ljubljanas karta.
Den bästa blandningen av modern inredning (stora rum, massor av luft, stor TV, genomtänkt badrum med storslaget fönster mot sovrumsdelen) och tradition (det är en renoverad art déco-byggnad).
Mycket bra, gratis trådlöst internet.
Överraskning - minibaren är gratis!
Har dock inte testat frukosten, men jag sparar det till nästa besök...

Tack Miramaks