“Mycket prisvärd fine dining!”
Omdöme om Monstera bistro

Monstera bistro
Rankad som nr 3 av 676 Restauranger i Ljubljana
Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Bra trerätters av hög klass. Vackert komponerad. En av rätterna var det lite för mycket smaker av allt på. Toppenpris för väldigt fin mat.

Tack ljubbejulle

Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Åt lunch med en kall förrätt, en varm förrätt samt en huvudrätt för 18 euro. Ett glas vin kostade runt 4 euro och en kanna vatten 1 euro. Totalt sett en helt klar prisvärd lunch.

Maten var mycket god men inte enastående (vilket inte kan förväntas till priset) även om kocken försökte sig på en del intressanta kombinationer (tex öring med hallon- och tomatdressing.

Personalen var trevlig och lokalen fräsch men avskalad och möjligen lite högljud.

Totalt sett en bra lunch till ett bra pris.

Tack ErikL27
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Restaurangen är liten och ligger på en lugn sidogata. Men man blir väldigt överraskad hur fräsch och god maten är och ser ut och hur rimliga priserna är. Restaurangen serverar både kött och vegetariskt. Jag åt det bästa vegetariska alternativet jag någonsin ätit. Missa inte en lunch här!

Tack Comradesrunner2009
Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

Jag säger bara boka bord. För det är en liten restaurang men maten är i toppklass. Bra priser också. Husets IPA är mycket god.

1  Tack Sassnipan
Omdömet skrevs 11 november 2016

Den här restaurangen bör du absolut leta dig fram till! Vi var toppen-nöjda efter vårt besök här. Vi åt en trerätters-meny som var både väldigt prisvärd och smakade fantastsiskt bra. (Man byter meny varje vecka enligt vår servitör.)
Dessutom var maten väldigt fint och tilltalande upplagd. Servicen var också toppenbra - helt enkelt en riktig pärla!

Tack Ewa S

Resenärer som tittade på Monstera bistro tittade också på

Ljubljana, Upper Carniola Region

Besökt Monstera bistro? Berätta vad du tyckte!