“Bra mat i en enkel miljö”

Ceska Pivni Restaurant
Rankad som nr 241 av 3 207 Restauranger i Warszawa
Kök: Tjeckiskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Maten var bra, vi åt revbensspjäll och schnitzel. Det var snabb servering och mycket snabb avdukning. Vill ni ha en prisvärd och snabb måltid i en lite enklare miljö är detta stället perfekt.

Tack peder l

Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Vi ramla på detta ställe för lite värme. Intog endast dryck mulled wine, som var både värmande och god. Således toppbetyg för ändamålet

Tack Annika N
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Central, tjeckisk restaurang. Lämplig för shoppingluch då den ligger i ett shoppingdistrikt. Prisvärd mat. Stora portioner. Trevlig, rustik miljö. En överlag enkel restaurang som uppskattades av vi som åt här.

Tack Emelie T
Omdömet skrevs 5 januari 2017

Vi hade goda förhoppningar om att få äta en härlig panerad ost med tartarsås men den kom på skam. Dock var de rejäla sejdlarna med tjeckiskt öl goda.

Tack Patrik S
Omdömet skrevs 1 november 2016

Kul att få prova lite Tjeckisk öl tillredd på olika sätt. helt ok mat, trevlig atmosfär. Är tydligen en kedja har jag fått det förklarat för mig, och lär finnas på andra ställen men gillade det trots det är ett "koncept" och inte "unikt".

Tack Mikael S

Resenärer som tittade på Ceska Pivni Restaurant tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Ceska Pivni Restaurant? Berätta vad du tyckte!