“Mycket bra!”

Bulke przez Bibulke Restaurant
Rankad som nr 39 av 3 161 Restauranger i Warszawa
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Ätit här förut och de levererar samma goda smak varje gång. En utsökt granola med färsk frukt, jättegoda ägg och mycket goda Babels.

Det enda negativa är väl att de har för lite platser och att man måste komma tidigt för att få ett bord.

Tack Misha A

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Vi bodde på ett hotell i närheten som inte hade någon jättebra frukost för mig som inte äter varken gluten eller laktos. Så hittade vi detta stället! Det fanns flertal alternativ att välja på och det framgick tydligt vilka alternativ som var lämpliga beroende på allergi! Stället var fullsatt under hela den tiden vi var där och jag förstår varför. Jättegoda omeletter och juicer

Tack Sophie Ö
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt frukost här 2 dagar i rad. Man fick vänta på bord en stund men det var värt det. Sååå gott! Mysig miljö, trevlig personal och fräscht!

Tack meisanrot
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Vi gick hit första gången efter att ha läst alla recensioner på TA, vi blev dock lite besvikna men gav stället ett till försök dagen efter och blev betydligt mer nöjda. Bra priser och fräscha råvaror!

Tack Sarah S
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Mycket intressant på menyn och det smakade väldigt gott och fräscht. Vi åt frukost där. Jag valde en bagel och scramble eggs och det var hur gott som helst. Min sambo åt en trevlig yoghurt med färsk frukt och granola. Bra pris och jättegod mat. Kan verkligen rekommenderas!!

Tack Filip F

Resenärer som tittade på Bulke przez Bibulke Restaurant tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Bulke przez Bibulke Restaurant? Berätta vad du tyckte!