“Besvikelse”

Restauracja Belvedere
Rankad som nr 75 av 3 201 Restauranger i Warszawa
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Bokningar
Område: Ujazdów
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Hade läst och hört mycket bra om detta men det blev en besvikelse. Lokalen var fantastiskt men mat och dryck var långt under förväntan!

Tack Lisa K
Anna_Zbrozek, Public Relations Manager på Restauracja Belvedere, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2018

Kära Lizo,

Tack för dina ärliga åsikter. Med stor besvikelse delade jag din kommentar om din sista expiraince till vår restaurang med hela laget. Vi är mycket ledsna att vi inte uppfyllde dina förväntningar under den här tiden. Jag tillämpar fullständigt om du kunde dela din detaljerade feedbck med mig direkt via e-post wojciech.pittner@belvedere.com.pl som ett sätt att sträva efter perfektion, för det är det vi är kända för.

Tack igen för att du tar dig tid att dela din erfarenhet med oss.

Varmaste hälsningar,

Omdömet skrevs 18 november 2017

En förlovningsmiddag som sticker ut lite extra. Vi åt en supergod fisk. Prisnivån är i klass med kvaliteten så den är hög med Polska mått mätt. Men extremt prisvärt för en Stockholmare. Champagne vitt vin och en dessert för ca 500PLN. Jättevackert och mysigt! Sitter i orangeriet med växter omkring sig vid bordet. Levande musik från en flygel ger en extra krydda!
Rekommenderas varmt!

Tack Eric L
Tomasz_Szczepanowski, Kierownik ds. gości på Restauracja Belvedere, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2017

Tack för ditt fina omdöme, Eric. Grattis till er förlovning. Vi är så glada att ni hade det trevligt hos oss, och att ni valde vår restaurang för att fira er förlovning. Vi hoppas att vi ses igen, så ni får möjlighet att uppleva fler minnesvärda stunder hos oss. Vi önskar er all lycka nu och i framtiden. Stort grattis till er.

Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Wow, vilket ställe! Vilken fantastisk miljö! Jättebra service!

Innan förrätt, fick vi in ett fantastiskt gott tilltugg. Dock är min flickvän vegetarian, så hon kunde inte ta del utav detta (hade föeanmält det)

Förrätt åt vi råbiff och pumpasoppa. Båda var jättenöjd.

Till varmrätt åt min flickvän fisk. Dock fick hon in fel fisk, men fick betala för den dyrare utav dem. Som plåster på såren fick vi lite desertbitar.
Själv åt jag kalv. Hade faktiskt större förväntningar på den.

Tack Niclas B
Tomasz_Szczepanowski, Guest Relations Manager på Restauracja Belvedere, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2017

Thank you very much for your review. We’re glad you enjoyed your time and hope you will come back in the future

Omdömet skrevs 13 september 2017

Ramlade in på en lunch i turistkläder, det gjorde inget stället har riktigt trevliga servitörer och en fantastisk kock. Maten smakade underbart och de polska vinerna passade perfekt till. Kommer definitivt tillbaka!

Tack Linda P
Tomasz_Szczepanowski, Kierownik ds. gości på Restauracja Belvedere, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2017

Thank you very much! Please come back ;)

Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Vi åkte hit ett större sällskap för en lunch och blev positivt överraskade.

Maten var helt fenomenal. Servicen och lokalerna höll riktigt hög nivå.

När Ni åker till Warszawa så måste ni besöka denna restaurang.

Tack Jonny S
Tomasz_Szczepanowski, Kierownik ds. gości på Restauracja Belvedere, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2017

Tack och vi inbjuder dig till en annan smakupplevelse.

Resenärer som tittade på Restauracja Belvedere tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Restauracja Belvedere? Berätta vad du tyckte!