Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 189 US$/natt.

H15 Boutique Hotel(Warszawa)
Priceline
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 104 US$/natt.

Novotel Warszawa Centrum(Warszawa)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 121 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 113 US$/natt.

Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 84 US$/natt.

Omdömet skrevs 29 april 2018

Nio väninnor delade på tre rum, lite trångt men det funkade. En dubbelsäng och en bäddsoffa, tyvärr var det ett dubbeltäcke i dubbelsängen men jag fick ett eget lakan efter kontakt med receptionen. Där kändes det lite överarbetat när jag skulle checka in/betala, jag hade alla tre rum på en och samma bokning men de gjorde alla bokningar gånger tre!! Frukosten var helt okej men de hade svårt med att se till att allt fanns tillgängligt, fick säga till om bestick, smör och äggröra och det var inte bara en gång!

• Bodde här: april 2018, reste med vänner
Tack Elaine P
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra hotell med bra läge nära centralstationen och kulturpalatset. Mycket trevlig personal . Fint rum på 12:e våningen med underbar utsikt över staden. Vi fick välja om vi vill bo lågt eller högt. Trevligt med vattenkokare och kaffe och te på rummet. Rent och fräscht och tyst rum. Sköna sängar. Mycket bra frukost . Hit åker vi gärna igen

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack elihe
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Prisvärt och fräscht hotell! Trevlig och hjälpsam personal i bar och reception! Frukosten var bra men alldeles för lite platser att sitta på och det städades undan och fylldes på dåligt vilken drog ner intrycket. Men utöver det inga klagomål!

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Malin P
Omdömet skrevs 29 oktober 2017

Otroligt prisvärt hotell mitt i centrala Warszawa. Frukosten var mer än godkänd och rummet var moderna och fräscha. Vi blev också erbjudna rum på översta våningen vilket gav fantastisk utsikt. Rekommenderar!

• Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Linnea100
HbH1974, Dyrektor generalny på Hampton by Hilton Warsaw City Centre, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2017

Dear Guest,

thank you very much for your feedback via trip advisor - we do really appreciate it!

Especially when the comments are so great and WOW!
I will be very happy to share it with my TEAM:)

With best personal regards

Jacek Jasinski
General Manager

Omdömet skrevs 22 oktober 2017

Helt ok hotell med bra läge i Warszawa nära centralstationen. Finns inte så mycket att se direkt i närheten men bra pris gör att det är ett bra alternativ.
Att tänka på är att allt i Warszawa har lite avstånd emellan men det finns ju spårvagn/tunnelbana/buss nära.

• Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Martin F
HbH1974, Dyrektor generalny på Hampton by Hilton Warsaw City Centre, svarade på det här omdömetSvarade 26 oktober 2017

Dear Guest,

thank you for your comments - yes thats correct our hotel is situated in the very heart of Warsaw and the Old Town is achievable by walk.

Hope to see you again at our Hampton

Jacek Jasinski
General Manager