Omdömet skrevs 2 december 2017

Första kvällen var usel. Vi beställde mat från roomservice, tog två timmar innan maten kom. När maten väl kom var det fel mat, vi ringde och fick då vänta en timme till. Utan kompensation eller förklaring över huvudtaget. Ligger otroligt långt bort och de är verkligen inte hjälpsamma om man behöver hitta vägen/resturang eller taxi. Boka annat om ni kan, skulle rek det.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Joanna L
Zofia Z, Guest Relations Manager på DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2017

Dear Joanna,

Thank you for choosing our DoubleTree by Hilton for your stay in Warsaw.

I am very sorry to see that you were not satisfied with your stay at our Hotel.
I would like to take the opportunity and apologize for anything that you found unacceptable during your stay. Thank you for all the comments about the noise, room service and the transport situation. Let me assure you that we will address these problems with our staff appropriately.

I do hope that you will give us another chance to serve you better in the future.

Best regards,
Zofia Zabost
Brand Performance & Guest Relations Manager

Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Det här hotellet ligger så långt bort från alla ära och redlighet. Annars var standarden på rummen ganska bra men det hjälper inte när det låg så långt bort från city. Vi var tvungna att åka taxi för att komma till det vi ville se

Bodde här: september 2017
Tack Eva S
Omdömet skrevs 23 december 2016

De som jobbar på restaurangen är otroligt hjälpsamma, de gick runt med vår dotter under måltider så att vi kunde äta. Perfekt kids club där barnen kan leka och där det finns peronal som tar hand om dem under helger. Mycket bra pool där hela familjen kan simma och busa i vatten.

• Bodde här: december 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
1  Tack lukasz k
Omdömet skrevs 7 november 2016 från mobil enhet

Snygg design. Trevlig personal. Bra rum och bra spa. Bra frukost. Dock låg hotellet 30 min med taxi från centrum vilket var ganska långt. Annars är det ett fint hotell. Kan rekommenderas till dem som vill ha en lugn helg!

Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Sebastian W
Omdömet skrevs 4 april 2016

Jag med 17årig dotter spenderade fyra dagar med shopping och kultur i Warszawa. Det var rogivande lite lyxigt och mycket trevligt på Hilton. Taxi till city ca 100kr och till outlet shoppingcenter knappt det dubbla. Det var det värt! Rekommenderar de underbara massage och ansiktsbehandlingarna samt bastu, litet gym och spa. Middagsbuffé på Hilton är ett måste! /Inger

• Bodde här: april 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton