“Medel”

Casa Italia
Rankad som nr 131 av 3 057 Restauranger i Warszawa
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Här kan du äta mycket och biligt. Maten är gott men inte mer än så. Personalen trevlig utom personalchefen som kunde lära sig att le lite. Hon verkade på dåligt humör denna dag vilket är stor minus i service branchen. Tjejerna var supertrevliga som serverade.

1  Tack Alma B

Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Var där och åt en sen lunch. Bra service från personalen och fantastiskt god carbonara. Kanske lite dyrt för lunch men troligtvis billigare än om man letar sig ännu mer centralt i gamla stan.

Tack mialej
Omdömet skrevs 21 juni 2015 från mobil enhet

Bra pris, men maten var inte någonting att minnas fast det inte var fel. Servicen var snabbt och satt ute. Det fanns wifi!!

Tack Gustavo C
Omdömet skrevs 24 maj 2015 från mobil enhet

I en oansenlig och tråkigt inredd lokal blev vi serverade fantastiskt god middag! Risotton med sparris och jordgubbar överraskade positivt och creme brul'e som var gudomligt god. Kocken blev utropad till vårt bord med 10 personer och fick rungande applåder. Många goda viner att välja på. Effektiv och snabb personal.

Tack Yvonne L
Omdömet skrevs 16 februari 2015 från mobil enhet

Helt okej, billigt. Synd att carpaccion var frusen när vi fick det, köttet i mitt var bokstavligen is.
Diskplatta för två personer var mindre än vad man är van vid, innehöll två sorters musslor samt 4 räkor, lite lite för två personer men det var gott!
Man fick oliver till bordet och det var de godaste jag ätit.
Servicen var super!!

Tack majaMatinj

Resenärer som tittade på Casa Italia tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Casa Italia? Berätta vad du tyckte!