“För köttälskaren”

Hoza
Rankad som nr 21 av 3 289 Restauranger i Warszawa
Bra för: Större grupper
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Gick hit efter rekommendation på Tripadvisor och blev inte besvikna. Så underbart gott. Köttet stekt till perfektion. Mört! Vi gick hit två gånger och var lika nöjda båda gångerna. Goda viner att välja mellan och bra service.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 67karina

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Vi kan verkligen rekommendera Hoza. Fantastiskt god mat och med en kunnig personal.
Det enda vi hade att klaga på var att drickan kom in samtidigt som maten. Huvudrätten var fantastisk god och desserten var ännu bättre.
Vi lär definitivt återvända till Hoza nästa gång vi är i Warszawa.

Datum för besöket: februari 2018
Tack VAndersson
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

En mysig restaurang med kunnig personal och fantastisk mat till ett vettigt pris i centrala Warszawa

Tack nickham69
Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

Bästa köttrestaurangen på länge. Perfekt kött, trevliga tillbehör och helt ok priser. Trevlig och avslappnad miljö, trots mycket folk kändes det aldrig fullt. Väldigt trevlig och hjälpsam personal, bra service! Hade en mycket trevlig kväll.

Tack Miss_Andersson
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Vi var på Hoza igår och det var kanon god mat, köttet var suveränt och lokalen var mysig! Mycket bra!

Tack W9588MNemmas

Resenärer som tittade på Hoza tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Hoza? Berätta vad du tyckte!