Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var fyra tjejer som bodde här i tre nätter. Vi fick sviten på våning 4 som hade två sovrum med stora dubbelsängar, två stora badrum med WC plus en extra toalett. Bra grej för fyra tjejer.. Stort generösa ytor och mycket fräscht och rent. Terass med utsikt över gatan. Vi var super nöjda med rummet. Bra frukost. Trevlig personal som hjälpte till med tips på restauranger och taxi. Kommer hit igen!

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Alexandra J
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här ett par nätter i juni i ett standard dubbelrum. Stort och fint rum, fräscht och väl tilltagen garderob. Lite knepigt planerad dock. I vårt rum fanns en fransk balkong mot innergården. Lugnt område, men stort utbud av bra restauranger bara längre ner på gatan. Promenadavstånd till centrum och till fler caféer och restauranger.
Trevligt hotell, men lite opersonligt tyvärr. Personalen var tillmötesgående, men inte mer än det. Värt ett par nätter, men åker vi tillbaka till Warszawa så provar vi nog ett annat hotell.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack TheresR
Omdömet skrevs 16 juli 2017

Ett lyxigt hotell med bra läge. Vi blev uppgraderade och bodde i en svit som var läckert inredd och lyxig in i minsta detalj. Personalen var hjälpsam och tillmötesgående. Missa inte frukosten och de goda våfflorna och pannkakorna. Nästa gång jag kommer tillbaka till Warszawa kommer jag välja detta hotell.

Datum för vistelsen: juli 2017
1  Tack Kajsa_L_88
Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

Trevligt hotel med bra rum. Underbara massage och otroligt hjälpsam och trevlig personal. När jag kommer till Warsaw bor jag alltid här. Kan inte annat än rekommendera hotellet.
Hotellet ligger också så allt är inom gångavstånd, ja man kan behöva en tjugo minuter rask promenad för att komma hela vägen mer till gamlastan. Men med alla caféer och barer på vägen kan man lätt göra promenaden på under två timmar och komma fram lycklig :).

Datum för vistelsen: mars 2017
Restyp: Reste ensam
Tack jashuz
Marcin M, General Manager på H15 Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2017

Dear Jashuz,

Thank you! Thank you very much for choosing H15, staying with us and reviewing afterwards. It is always the greates reward for myself when our Guests score us on 5 points including good words regards to our staff. It makes me feel that all our efforts make sense. You are right that we are around 40 minutes walk to Old Town as our location is in heart of city center on Poznanska Street next to many other tourism attraction for e.g. Palace of Culture & Sciance. You are more than welcomed to vist us again during your next trip to Warsaw.

Best Regards,

Marcin Mazur
General Manager
H15 Boutique Hotel & Signature Restaurant

Omdömet skrevs 29 januari 2017 från mobil enhet

Jag och min syster är här för första gången och det här hotellet överraskade till det positiva! Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Bra på engelska. Fina och stora rum, vi bodde i ett standard rum och de är betydligt större en standarden i Sverige. Vi provade även hotellets restaurang och den var fantastisk, en 3 rätters för en billig peng med mat som imponerar. Hotellet är nära till allt, väldigt centralt. Billigt och lätt att åka taxi till från flygplatsen i Warszawa. Nästa gång jag kommer tillbaka till Warszawa kommer jag välja detta hotell.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Sara M
Marcin M, General Manager på H15 Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2017

Dear Sara M,

We look forward to your next vist at H15. I am more than happy to read that you have fully enjoyed your first stay with us. Great to hear that you tried our Michelin recommended Restaurant Signature and you liked it. Also its nice to read that you have found our staff helpfull.

Please contact our reception directly for the best offer for returnig Guests. Hope to meet you in person while you at H15 again.

Best Regards,

Marcin Mazur