“Toppenställe! ”

Kök: Polskt
Middagsalternativ: Middag, Uteservering, Bokningar
Område: Śródmieście Południowe
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Jättegod mat som delvis presenterades av kocken vid bordet bla blev vi serverade råbiff och crêpes suzett på plats. Crêpes var de godaste jag ätit och maten otroligt god och prisvärd. Servisen var på topp.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Lasse A
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 514)

Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Väldigt god mat och fin service. Dessutom bra priser. Laxförrätten var otroligt god. Till varmrätt åt vi oxkind, rekommenderas! Stora portioner.

Datum för besöket: januari 2020
Tack ateljerista
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Rekommenderar varmt ett besök. Otroligt hög kvalitet på mat och bästa servicen vi upplevt i Warszawa under vistelsen.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 762susannas
Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

Otroligt bra mat och dryck. Även service där de lyckades få in oss trots att det var fullbokat.

Kan varmt rekommendera Soul kitchen.

Datum för besöket: december 2019
Tack johany894
Omdömet skrevs 9 november 2019

Över förväntan!
Vi blev väldigt bra bemötta. Maten var bra och prisvärd i vår mening. Personalen var hjälpsamma och tipsade om bra rätter och viner. Vi åt kvällens specialitet, den tillagades delvis i restaurangen. Rekommenderar restaurangen för god mat och en personlig upplevelse.

Datum för besöket: november 2019
Tack Madeleine G

Resenärer som tittade på Soul Kitchen tittade också på

Warszawa, Mazovia Province
Warszawa, Mazovia Province

Besökt Soul Kitchen? Berätta vad du tyckte!