“Skön miljö med en härlig ABBA pianist”
Omdöme om Soul Kitchen

Soul Kitchen
Rankad som nr 5 av 3 257 Restauranger i Warszawa
Kök: Polskt
Middagsalternativ: Middag, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Här var det en bra stämning med trevliga servitörer. Kockarna tillagar en del rätter vid bordet. Pianisten tar gärna emot önskningar om låtar, vår kväll blev i ABBA tema. Maten var suverän och servitören gjorde att det blev extra trevligt.

Tack 799pederl

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Vi hade läst betygen om Soul Kitchen och hade höga förväntningar på restaurangen.
Servicen var otroligt bra. Maten håller allra högsta klass, från förrätt till efterrätt.
Vi beställde två olika huvudrätter och båda var alldeles perfekt tillagade!
Är du i närheten så testa Soul Kitchen!

Tack VAndersson
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Otroligt god och välgjord mat , trevlig personal och mysigt med kocken som stod vid bordet och lagade till Råbiffen.
Man ska vara hungrig när man går hit för det är stora portioner.
Plus med pianomusik till.

1  Tack Anette K
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Oj jag trodde vi tidigare hittat vår bästa restaurang hittills i Warszawa men detta var bättre än så. Vilken service, maten var suverän och vinet likaså.
Beställde råbiff till förrätt och den "tillsagdas" vid bordet av kocken.
Vi tog olika rätter som kyckling, kött och kanin alla lika nöjda.
Rekommenderas starkt!!!

Tack Sessan L
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Vi firade nyår här och innan fick vi en fast meny. Vi hade lite högre förväntningar då betygen var relativt bra. Trevligt ställe att sitta och äta men maten var bara okej. Detta kan ju varit nyårsmenyn.

Tack Filip G

Resenärer som tittade på Soul Kitchen tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Soul Kitchen? Berätta vad du tyckte!