Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Mycket lugnt och skönt hotell med vänlig och hjälpsam personal. Spaområde med bra temperatur i vattnet,rent och fint. Det där lilla extra med en varm tekanna att avnjuta efter bad o bastu. Blev uppgraderade och jättefint rum med stort badrum. Vi kommer att välja detta hotell igen.

Bodde här: november 2017
Tack Ann-Helen O
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Superbra personal, Jättefina stora rum. Sängar av högsta kvalitet, Mycket bra frukost, Bra wi-fi, Mycket bra massage, Lugnt, avslappnat och fint, Rent och snyggt, Närhet till restauranger, museum, torghandel, och uppträden av alla slag.

• Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack tjingis2015
Omdömet skrevs 19 april 2017 från mobil enhet

Fint hotell med mycket bra läge i gamla stan. Bara att promenera ut och man är precis runt alla mysiga restauranger.
Bra service och mycket trevlig personal på hotellet. Rummet var så fint med bra utrymme.
Det står fick att de har spa avdelning med gym och det var inte alls så bra. Tre, mindre bra, maskiner som står placerade i själva relaxen. Vill någon träna samtidigt som någon annan kopplar av så blir det inte så bra. Omklädningsrummen var under all kritik, damernas var ett genomgångsrum som man måste passera för att komma till relaxavdelningen och till herrarnas omklädningsrum. Få förvaringsskåp och det gick inte att låsa ett antal av dem.
Men för övrigt är det ett toppenhotell.

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack jennyeklow
Omdömet skrevs 2 januari 2017

Ett mycket bra hotell med proffsig personal och alla bekvämligheter man behöver för lite extra lyx. Stora rymliga rum, stort badkar och superhärlig pool/bastu.
Bara bra! Hit kommer vi lätt igen vid nästa Warszawa-besök :)

Tips för att välja rum: Bodde i rum 1, första våningen, bredvid receptionen. Tyst och inte alls lyhört!
  • Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Filip B
Omdömet skrevs 17 december 2016

Lugn och avslappnande miljö som man känner sig bekväm i. Restaurangen är mycket bra, speciellt de utvalda vinerna till menyn. Läget mitt i staden gör det lätt att ta promenader utan en massa förberedelser.

• Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack glova12