“FIN promenad gata”

Boka i förväg
Mer information
18,55 US$*
och över
Stadsrundtur i Warszawa med hoppa på hoppa av-tur
Rankad som nr 34 av 438 saker att göra i Warszawa
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Här finns allt man behöver. Barer, restauranger, caféer, spa, ...mycket folk för det mesta av tiden.

Tack Alma B

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Vänlig, rolig och alert personal välkomnade oss. Alla maträtter vi valde var smakrika, vackra, goda och med fyndiga smak-kombinationer. Vi var nöjda och mätta. Chefens rekommendation av efterrätterna var otroligt mumsig. Boka bord i god tid!

Tack JanisPanis
Omdömet skrevs 3 november 2017

Här kan man utan problem spendera några timmar eller mer med att shoppa och kanske stanna för att dricka och/eller äta. Många restauranger att välja på. För övrigt inget speciellt men vi var där mitt på dagen, vilket kanske var fel tidpunkt. Mysfaktorn ökar nog lite senare på dagen/kvällen.

Tack MrMag1962
Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Gata kantad med barer och restauranger av något enklare sort. På några innergårdar finns flera barer med mycket folk och billigt dricka

Tack Thax2014
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Inget mer att göra i Warszawa? Inte varit på den här gatan? Gå dit, ät, shoppa, njut ta en uber hem! Perfekt.

Tack Daniel B

Resenärer som tittade på Nowy Swiat tittade också på

Besökt Nowy Swiat? Berätta vad du tyckte!