Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på TripAdvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti

översatt av Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Warszawa
Warszawa Pub Tour
39 omdömen
från 20,20 US$
från 57,60 US$
från 40,30 US$
från 17,90 US$
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Vänlig, rolig och alert personal välkomnade oss. Alla maträtter vi valde var smakrika, vackra, goda och med fyndiga smak-kombinationer. Vi var nöjda och mätta. Chefens rekommendation av efterrätterna var otroligt mumsig. Boka bord i god tid!

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack JanisPanis
Omdömet skrevs 3 november 2017

Här kan man utan problem spendera några timmar eller mer med att shoppa och kanske stanna för att dricka och/eller äta. Många restauranger att välja på. För övrigt inget speciellt men vi var där mitt på dagen, vilket kanske var fel tidpunkt. Mysfaktorn ökar nog lite senare på dagen/kvällen.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack MrMag1962
Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Gata kantad med barer och restauranger av något enklare sort. På några innergårdar finns flera barer med mycket folk och billigt dricka

Datum för upplevelsen: september 2017
Tack Thax2014
Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Inget mer att göra i Warszawa? Inte varit på den här gatan? Gå dit, ät, shoppa, njut ta en uber hem! Perfekt.

Datum för upplevelsen: september 2017
Tack Daniel B
Omdömet skrevs 18 augusti 2017 från mobil enhet

Vacker kullerstenar lagd paradgata med mycket att titta på längs vägen både flera statyer och kyrkor!

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack Skogsnissan