“Ett måste!”

Boka i förväg
Mer information
18,53 US$*
och över
Stadsrundtur i Warszawa med hoppa på hoppa av-tur
Rankad som nr 1 av 438 saker att göra i Warszawa
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Så fint. Oavsett vilken tid på dygnet man är här. Dag som natt. Bara att promenera här gör din dag underbart

Tack Alma B

Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Kändes nytt, det är ju ändå återuppbyggt. Och det var inte alls min coup of the sattsäga. Självklart mysigt att strosa omkring, dyr öl och dyr mat = turistigt.

Tack Matilda E
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Gamla Stan i Warsawa byggdes upp i stort sett sten för sten efter andra världskriget. Man kan se det gamla slottet, utsikt över Wisla, och många andra sevärdheter. Alltid värt ett besök!

Tack Anders_Sune
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Tur med vädret gjorde sitt till att vi gick en härlig lång promenad med hela familjen.
Intressant och positivt med stora öppna platser, fin bebyggelse väl underhållen. Gott om restauranger och inte så mycket folk.

Tack Susanne G
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Inget vidare under feb med minus16 grader på mätaren. Ska nog besökas på sommarhalvan av året.plus är att det finns bra med pubar.

Tack karlssonfrmc

Resenärer som tittade på Old Town tittade också på

Besökt Old Town? Berätta vad du tyckte!