Omdömet skrevs 16 juli 2017

Bodde 4 nätter på Rialto. Det är en väldig fint hotell med vacker inredning och stora rum. Vårt rum var åt en bakgård så det var tyst på natten. Missa inte den fantastiska frukosten. I kvarteret finns många trevliga restauranger och barer.
Hotellets personal är serviceminded och pratar bra engelska. Vi rekommenderar verkligen hotellet.
Extra plus för Handyn som ger dig digital hjälp att upptäcka staden. Bra service med att få använda denna gratis hela vistelsen.

Tips för att välja rum: Rum 28 var tyst och hade en bra planlösning.
  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Cecilia H
Omdömet skrevs 14 juli 2017

Förutom att vara ett tjusigt art deco-hotell (bara det gör besöket till en upplevelse) är vi fantastiskt nöjda med allt från bemötande till kvaliteten i alla detaljer.

Ett extra plus för "Handyn" - en digital hjälp som du tar med ut på stan med allt från kartor, tips på sevärdheter, Internetuppkoppling och t.o.m. fria samtal!

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack JohanD1808
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Hotellet ska vara fem stjärnigt, men är, enligt mig, fyra och ett halvt. Väldigt fina art deco rum som är väldigt lyhörda. Personalen är trevlig och serviceminded.

Frukosten är usel och dyr. Gå någon annanstans. Hotellbaren var en besvikelse, med tanke på att det är en femstjörnig hotell. Platsen för hotellet är bra.

Gör dig/er en tjänst och undvik gamla stan. Det är bara krimskrams och turister.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Pauli M
Omdömet skrevs 3 januari 2017

Ett trevligt art deco hotell hyfsat centralt i Warszawa. Vi boket en suite (rum 58) och för det meste var allt mycket bra. Stora rum (vardagsrum och sovrum) och bad, städning två gånger om dagen och trevlig personal. Om något så blev det aldrig varmt vatten i duschen – ingen större kris då det fans dusch i badkaret – och där var det varmt vatten (ja denna suiten hade två alternativ för att duscha), men vi sa ifrån. Tyvärr gick det inte att fixa över nyår, men vi fick 15% avslag på priset. Hotellet har god – men dyr, frukost. Det finns många goda och rimliga alternativt i närheten som kan vara värd att utforska.

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
1  Tack Atle B
Omdömet skrevs 21 november 2016 från mobil enhet

Fantastiskt fint hotell med art deco inredning. Kändes som om i var i Great Gatsby filmen!
Fin service och vi kände oss som kungar.
Genuint trevlig personal.
Fin restaurang och bar, men dyr för att vara Polen.
Frukosten var lyxig, men vi unnade oss det bara en morgon då den var i dyraste laget.
Tvärs över gatan ligger en restaurang där man kan käka lite billigare.
Hotellet ligger mycket bra till, gångavstånd till det mesta.
Kan verkligen rekommendera hotellet, både för business och pleasure!

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Wirrepirr