Omdömet skrevs 15 maj 2018

Riktigt fint med hög service och vi valde lounge paket så det blev väldigt lyxigt med tillgång till denna med kaffe; fika och bakelser under dagen och fria drinkar på kvällen innan man ville ut på stan och äta.

Tips för att välja rum: Välj loung
  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Roger V
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Faktisk en av dom bästa hotellet i Warszawa. Mest imponerat var vi av incheckningen. Herre som checkar in oss den 20 april i alla 5 förbeställda rum hade fantastisk förmåga att placera oss på samma våning. Fina rum, mycket noggrann städade. Underbar roomservice . Extra glas eller kuddar var inga problem. Poolen på 43 våningen är bara pricken över. Oförglömlig vistelse som njutit i Warszawa.
Krystoffer Ceglinski
Polconsul

Bodde här: april 2018
Tack Ceglinski
Omdömet skrevs 15 april 2018 från mobil enhet

Vi bokade interContinental hotell för vi båda behövde koppla av och bara ta det lugnt.

Pool avdelningen var bra. Härliga vyer.
Bastu och ångbastu var oxå väldigt fräscha.

Spa massage avdelningen levde upp till ett bra nivå.

Frukosten hade lång öppet tider och det gillade vi verkligen.
Frukosten var fantastiskt med en dam som spelade harpa. Man kan inte få mer sinnesro på en frukost som denna.

Jag tycker pool området kan bli bättre.

Bodde här: april 2018, reste med vänner
Tack Ceasar G
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Suveränt hotell med fantastisk bra läge och utsikt. Poolarea med utsikten på 46 våningen imponerar. Frukost med "live" harpa är upplevelse i sig. Maten är kanon. Rymliga, moderna och mycket fresha rum!

Bodde här: februari 2017, reste med vänner
Tack Dmitry S
ICWarsaw, Marketing Department på InterContinental Warszawa, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2018

Dear Dmitry
Thank you for choosing to stay at InterContinental Warsaw and for taking the time to write a review.
We are delighted that you are satisfied with our services and facilities and that your experience lived up to your expectations.
Your kind comments relating to our team are very much appreciated and have been shared with all.
Thank you once again for your feedback and we look forward to welcoming you again at InterContinental Warsaw.

Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Att tillbringa fyra nätter på Intercontinental var helt underbart!! Stora, fina rum med fantastisk utsikt (vi bodde på våning 37 med utsikt över kulturpalatset)! Dessutom ligger det så centralt och man kan promenera till de flesta platser. (Finns även asbra restauranger och caféer i närheten). Jättetrevlig personal som, då jag fyllde år under vistelsen, hade ordnat med tårta och en födelsedagshälsning. Så fint! Gymmet, spa:t och poolen ligger på högsta våningen med fantastisk utsikt och fräscha lokaler! Vi provade även hotellets spa och fick underbar professionell massage. Restaurangen serverar supergod mat och har dessutom omtänksam personal. Detta är absolut det bästa hotellet vi bott på och vi kommer garanterat besöka det igen!

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack mariaoskarsson

Dear Guest,
Yours sincerely IC Warsaw