Omdömet skrevs 14 maj 2018 från mobil enhet

Bra service och ligger centralt i Warszawa. Vi provade deras fredags brunch som verkligen kan rekommendera. Otroligt gott med massor med olika rätter. Deras efterrätter håller världsklass. Priset kanske avskräcker, men är klart värd pengarna.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack rva68
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket stor och liggande i city hotell. Uppskattad av affärs resenärer som har allt i radie av 1 km. Atmosfär på hotellet är tillfredställande för alla barn familjen ungdomar som lite äldre som jag. Rummet väl städat alltid med vatten och god service på våningar. Man kan få extra kudde eller andra saker som behövs. Mycket nöjda och belåtna gäster.
Men , väldigt trevlig personal på receptionen vid incheckningen men total vilda kan ingenting har ingen koll på reservationen. Det är min tredje vistelse på Westin och samma upplevelse vid incheckningen. Jag hotar att checka in på den hotell. Resten är perfekt med underbar hotel manager på spetsen dom förlitar sig för mycket för receptionen personalen.
Naturligtvis rekommenderar jag Westin Warszawa för alla verkligen alla. Vilken frukost. Super kan inte nämnde brunchen. Men det skrivit jag separat om Fusion restaurangen.
Krystoffer Ceglinski
Polconsul

Bodde här: september 2017, reste med familjen
2  Tack Ceglinski
Inna D, Administrative Assistant to Hotel Manager på The Westin Warsaw, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2017

Dear Mr. Ceglinski,

On behalf of hotel team would like to thank you for your affirmative opinion about your stay at The Westin Warsaw on TripAdvisor. It's always a big pleasure to recieve such a nice feedback from our Guest's. I'm happy to know that your stay was enjoyble and our clean and comfortable rooms and service have met your expectation.
I hope to welcoming you back at The Westin Warsaw again.

Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Stora rum med sköna sängar och försök till läslampor. Fräscha övriga lokaler och gångavstånd till Gamla stan. Frukosten var sämre än väntat. Kändes lite som typ Scandic.
Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Lusen
Inna D, Administrative Assistant to Hotel Manager på The Westin Warsaw, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2017

Dear Lusen,

Thank you for taking the time to review our hotel on TripAdvisor. Each Guest's opinion is highly important for us as it help to deliver quality of our service in every aspects. I'm glad that you enjoyed our spacious rooms and location, but I'm sorry to note that our breakfast did not met your expectation. We have a special breakfast offer, including SuperFoodsRX menu. Ingredients packed with vitamins, antioxidants and proteins allow not only maintain good health condition but most of all enhance well-being and concentration from early morning. I hope the next time you can try our SuperFoodsRX menu. I believe you will enjoy.
Thank you once again. All of us will be happy to welcoming you back at The Westin Warsaw.

Omdömet skrevs 6 september 2017

Fräscht och modernt hotell med bra läge. Rummen var superfräscha och bekväma. Bra och fräscha badrum. Maten helt ok, mycket att välja på på frukosten. Lunchbuffén helt ok men inte suverän. Bra service och trevlig personal.

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Hanna O
Inna D, Administrative Assistant to Hotel Manager på The Westin Warsaw, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2017

Dear Hanna O,

Thank you for your opinion on TripAdvisor. I'm happy to know that your stay was enjoyable and we deserve suh a nice feedback from your side.
All of us will be happy to serve you at The Westin Warsaw again.

Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Rekommenderar detta hotellet starkt! Så fort man kliver in i lobbyn märker man att det är klass på detta stället. Servicen är fantastisk, rummen samt resterande faciliteter är också 10/10. Maten på hotellet är även den helt godkänd och ligger prismässigt bra till.
Testa detta hotellet ni kommer inte ångra er!

Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Niclas90
Inna D, Administrative Assistant to Hotel Manager på The Westin Warsaw, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017

Kära Niclas,

Tack så mycket för en sådan trevlig rekommendation på TripAdvisor. Jag är glad över att din vistelse hos oss var trevlig.
Jag önskar dig välkomna tillbaka till The Westin Warsaw.

Vänliga hälsningar,
Administrativ Assistent till Hotellchef