Omdömet skrevs 27 juni 2018

Hotellet ligger bra till med närhet både till Gamla Stan och nyare delarna. Gammalt men trivsamt och välstädat. Vi anlände sent och blev trevligt bemötta i receptionen. Vi blev också uppgraderade utan extra kostnad vilket var en trevlig överraskning. Frukosten var mycket bra med mycket att välja på. Man kunde beställa diverse omeletter, äggröra och stekt ägg. Det enda som drar ner betyget från full pott är personalens dåliga engelska. För att helt leva upp till ”yes I can” borde kravet vara att man förstår och talar engelska.
Fitnesscentret var trevligt och poolen hyfsat stor. Babysim pågick när vi var där men det fanns en bana för simmande. Bubbelpoolen var skön. Ett trevligt centralt beläget hotell

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack AnneHagfors
Omdömet skrevs 23 maj 2018

Hel ok hotell, trevlig liten pool. 3-4 stjärnigt hotell, ej 5
Skulle ta taxi från hotellet frågade vilken taxi jag skulle ta, tog hotellets egen taxi, då slutade resa på 2 km det dubbla vad en vanlig taxi tog från flygplatsen till hotellet!! Alltså se upp för hotellets egna taxibilar de kostar flera gånger mer !

Tips för att välja rum: ta inte hotellets taxi den är dyrare än andra taxi bilar
  • Bodde här: maj 2018, reste med familjen
1  Tack Kiersz
Omdömet skrevs 10 maj 2018

Ett hotell med god standard, bra läge och en frukost som är riktigt bra. Relax som är ok men inte mer än så. Baren är rätt så usel och enkel för att vara på ett lyxigare hotell.
Rummen ok och sängarna är väldigt hårda vilket passar mig utmärkt.
Men att marknadsföra sig som ett 5-stjärnigt hotell är inte ok.

Tips för att välja rum: Finns bättre hotell för detta pris
  • Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Peter S
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Hotellet behöver renoveras för att förtjäna 5 stjärnor, standardrum är rätt tråkiga, däremot är personalen mycket tillmötesgående och gör allt för att man ska trivas på hotellet och det gör man faktiskt. I vart fall byttes rummet till typ junior suite - väldigt generöst .Rejäl frukost , liten swimmingpool , några bastu - träningsal helt ok, bra läge för en turist, gångavstånd till Gamla Stan, shopping , flera trevliga restauranger runt om , bra och bekvämt hotell !

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Elizabeth M
Michal K, Manager på Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Dear Elizabeth,
Thank you for taking the time to write this review.
It would be our pleasure to host you back in the future.
With kind regards
Radisson Blu Centrum Hotel

Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Fint hotell med mycket bra frukost. Omeletterna rekommenderas.
Gymmet är stort och i två våningar. Här finns allt från maskiner till crossfit ställningar.
Spa-avdelningen har bubbelpool, pool och bastu. Behandlingarna var relativt dyra.
Baren på hotellet är dyr jämfört med ställena utanför.
Prisvärt och bra boende!

Bodde här: december 2017, reste med vänner