Rabattmeddelande! 36 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 36 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 202 US$/natt.

Novotel Warszawa Centrum(Warszawa)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 105 US$/natt.

H15 Boutique Hotel(Warszawa)
Priceline
  • Rumservice
Sofitel
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 113 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 79 US$/natt.

Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 46 US$/natt.

Priceline
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 23 maj 2018

Hel ok hotell, trevlig liten pool. 3-4 stjärnigt hotell, ej 5
Skulle ta taxi från hotellet frågade vilken taxi jag skulle ta, tog hotellets egen taxi, då slutade resa på 2 km det dubbla vad en vanlig taxi tog från flygplatsen till hotellet!! Alltså se upp för hotellets egna taxibilar de kostar flera gånger mer !

Tips för att välja rum: ta inte hotellets taxi den är dyrare än andra taxi bilar
  • Bodde här: maj 2018, reste med familjen
1  Tack Kiersz
Omdömet skrevs 10 maj 2018

Ett hotell med god standard, bra läge och en frukost som är riktigt bra. Relax som är ok men inte mer än så. Baren är rätt så usel och enkel för att vara på ett lyxigare hotell.
Rummen ok och sängarna är väldigt hårda vilket passar mig utmärkt.
Men att marknadsföra sig som ett 5-stjärnigt hotell är inte ok.

Tips för att välja rum: Finns bättre hotell för detta pris
  • Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Peter S
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Hotellet behöver renoveras för att förtjäna 5 stjärnor, standardrum är rätt tråkiga, däremot är personalen mycket tillmötesgående och gör allt för att man ska trivas på hotellet och det gör man faktiskt. I vart fall byttes rummet till typ junior suite - väldigt generöst .Rejäl frukost , liten swimmingpool , några bastu - träningsal helt ok, bra läge för en turist, gångavstånd till Gamla Stan, shopping , flera trevliga restauranger runt om , bra och bekvämt hotell !

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Elizabeth M
Michal K, Manager på Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Dear Elizabeth,
Thank you for taking the time to write this review.
It would be our pleasure to host you back in the future.
With kind regards
Radisson Blu Centrum Hotel

Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Fint hotell med mycket bra frukost. Omeletterna rekommenderas.
Gymmet är stort och i två våningar. Här finns allt från maskiner till crossfit ställningar.
Spa-avdelningen har bubbelpool, pool och bastu. Behandlingarna var relativt dyra.
Baren på hotellet är dyr jämfört med ställena utanför.
Prisvärt och bra boende!

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Rojjo
Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Rummen är rätt så sunkiga. Under andra dagen fick vi inte rummet städat alls. Hotellet skall vara femstjärnigt men känns som max trestjärnigt. Skohorn och topsar fattades på rummet. Frukosten och läget är bra.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Maria L
Michal K, Manager på Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2017

Dear Maria
Thank you for choosing our hotel.
We are very sorry, not all of hotel products have met your expectations and truly hope for the next visit to have a chance to change your impression.
With kind regards
Radisson Blu Centrum Hotel