H15 Boutique Hotel(Warszawa)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 145 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 111 US$/natt.

Novotel Warszawa Centrum(Warszawa)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 47 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Boka nu, betala på plats
InterContinental
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 111 US$/natt.

Warsaw Marriott Hotel(Warszawa)
Agoda.com
Boka nu, betala på plats
Hilton
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Fint hotell med mycket bra frukost. Omeletterna rekommenderas.
Gymmet är stort och i två våningar. Här finns allt från maskiner till crossfit ställningar.
Spa-avdelningen har bubbelpool, pool och bastu. Behandlingarna var relativt dyra.
Baren på hotellet är dyr jämfört med ställena utanför.
Prisvärt och bra boende!

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Rojjo
Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Rummen är rätt så sunkiga. Under andra dagen fick vi inte rummet städat alls. Hotellet skall vara femstjärnigt men känns som max trestjärnigt. Skohorn och topsar fattades på rummet. Frukosten och läget är bra.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Maria L
Michal K, Manager på Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2017

Dear Maria
Thank you for choosing our hotel.
We are very sorry, not all of hotel products have met your expectations and truly hope for the next visit to have a chance to change your impression.

Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Första anblicken var god. Med en trevlig personal. Men rummen var inte moderna och en aningen slitna/omoderna. Dock bra priser så absolut att rekommendera om du inte vill ha det finaste/dyrare hotell.

Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Ronnne
Michal K, Manager på Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2017

Dear Guest
Thank you for taking the time to share your opinion. We are very sorry, you were not fully satisfied with our product. Thank you for appreciating value fo price paid.
We are looking forward to hosting you back.

Omdömet skrevs 29 juli 2017

Ett bra hotell som ligger på gångavstånd till mycket, shopping, spa, museum mm. Hårda sängar vilket jag tycker är skönt, bra frukost med stort utbud, bra personal. Poolen ganska liten och när vi skulle bada var den helt uppbokad av pass och simskola, det kunde de informerat om innan. Sammanfattning: bra hotell

• Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack helenaclarsson
Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

Hotellet kan knappast kalla sig 5-stjärnigt! Rummen var scandic standard med jättehårda sängar och kuddar utan fyllning! Frukosten ingick inte i priset och var jättedyr att köpa till! Ät frukost för en tredjedel av priset på restaurang Manekin 5 min bort, superbra!
Läget är bra med gångavstånd till allt men överlag ett dyrt pris per natt för denna standard!

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack Therese R
Michal K, Manager på Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2017

Dear Therese R,
Thank you for your stay with us and posting review.
We hope to host you back in the future.