H15 Boutique Hotel(Warszawa)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 143 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 106 US$/natt.

Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 125 US$/natt.

Novotel Warszawa Centrum(Warszawa)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 67 US$/natt.

Warsaw Marriott Hotel(Warszawa)
Marriott Hotels
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 102 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 50 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 85 US$/natt.

Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Ett hotell med bästa tänkbara läge i Warszawa. Det gäller bara att lära sig hur den väl utbyggda kollektivtrafiken fungerar, vilket inte är så lätt, så når man alla delar av stan via tunnelbana, spårvagn eller buss snabbt och enkelt. Hotellet med sin speciella efterkrigshistoria har allt man kan begära, inte minst en bra frukost. Servicen är bra och vänlig. Motsvarande läge och servicenivå i t ex Paris skulle nog kosta det tredubbla.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Göran P
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Kö till frukost, kö till kaffet och bara svenskar. Rummets standard är ok men inte mer. Personalen på hotellet verkar inte vilja vara där. Tråkig service och tråkigt bemötande. Tyvärr. Vi blev dock bjudna på en drink när vi anlände. Trevlig gest.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack houseofholm
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Detta är ett superfint hotel med bra rum och en mycket bra frukost. Ligger nära centralstationen, så det går bra att ta tåget från flyget och för vår del även snabbtåg till Krakow. I området ligger många bra genuina restauranger, som måste bokas i god tid. Det tar 30min till gamla stan och den fina nya strandpromenaden vid Wisla.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack pellemekberg
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra och rent hotell. Bra service, centralt och fina rum. Prisvärt. Var här första gången för 10 år sedan och återvände nu. Lika nöjd. Ett av de bättre hotellen jag bott på. Ett givet val om man letar hotell i Warszawa.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
2  Tack christer_Bok
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Vi spenderade en weekend på hotell Polonia Palace!

Hotellet är vackert och väldigt fräscht, med en reception som är öppen dygnet runt! Såväl personal i receptionen, som i resturangen var väldigt trevliga och serviceminded! Hotellets bar/lounge har generösa öppettider och ett bra utbud av maträtter, stora som små, till bra kvalité och bra pris!
Frukostbuffén är magisk och innehåller det mesta! Som gäst blir du placerad vid ett bord och slipper således själv stressa ner för att hinna få plats!
Rummen är moderna, rena och fräscha samt väldigt tysta!
Hotellet är väldigt centralt beläget med promenadavstånd till gamla stan och köpcentra!

Kan varmt rekommendera detta hotell!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack EricaLindstedt