Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Reste som singel på en bussresa med Rolfs Flyg & Buss som jag verkligen
kan rekommendera.
Fick ett lyxrum (enl mitt kriterium)
Hörde från andra singelresenärer att det är vanligt att man kan få dåliga rum
som ensam resande men det stämde inte på detta hotell.
Buffé på kvällen som smakade jättebra.

Bodde här: juli 2018, reste ensam
1  Tack 207NETTAN
Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Vi valde detta hotell pga spadelen. Mycket fint och trevligt hotell, bra personal och fina och fräscha rum. Mycket trevligt spa och bra priser för massage, ca 270zl för en timme.
Hotellet ligger nära gamla stan och en hel del bra restauranger och pubar.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
3  Tack 759johand
Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Mycket bra hotell med närhet till bra restauranger och sevärdheter. Lite strul med incheckning då dom tar en hög avgift i depitionsavgift för ex rumsbaren som visade sig var tomt. Jättesköna sängar och en bra frukost. Utcheckningen gick smidigt. Kan absolut rekommendera detta hotell.

Bodde här: april 2018, reste med vänner
1  Tack robertpR3404CY
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Det är 5:e gången som vi besöker detta hotell under 4 års tid vilket betyder att hotellet har fastnat i våra hjärtan! Hotellet ligger väldigt central nära gamla stan med gångavstånd till de flesta intressanta platserna.
Hög standard och mycket trevlig och hjälpsam personal.
Fantastisk frukost och en trivsam bar o restaurang med mat som håller hög klass.
Spa och bastuavdelning med stor pool i en lugn och avslappnande miljö.
Vi ser fram emot nästa vistelse på detta kära hotell!

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
1  Tack tofo03
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Mycket fint hotell. Jättebra läge nära gamla staden. Trevlig personal. Underbara sängar och fina rum. Kändes riktigt lyxigt.
Enda lilla minus var att vi var tvungna att beställa kaffe av 4 olika servitriser till frukosten innan vi blev serverade kaffe. Man kan inte hämta kaffe själv.

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
1  Tack Tullingeegenkommun
Sofitel_Warsaw, Kierownik ds. gości på Sofitel Warsaw Victoria Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Dear Guest,

Thank you for choosing our hotel Sofitel Warsaw Victoria, and taking some of your valuable time to leave your review regarding your recent stay at our resort.

While I was thrilled to read your beneficial comments on our hotel, I sincerely regret to notice that some of your stay experience was fell below your expectations. Please allow me to express my apologies for the breakfast service,which does not reflect the high standards we hold here at Sofitel. Be assured that the food and beverage management team has been on top of the matter to take steps in ensuring that this will not appear again in the future stays.

Thank you very much for being with us and letting us know your valuable feedback as it always helps us greatly in improving both of our products and services. We are looking forward to welcome you back again on next occasion of visit in Warsaw.

Yours sincerely,

Małgorzata Badełek